Hij zei dat jullie vast wel heeele goeie ideeën hadden voor het volgende; Morgen geeft zijn baas een afscheidsfeest, hij stopt ermee de zaakt word overgenomen, en nu weet mijn vriend absoluut niet wat ie hem moet geven voor alle goeie jaren die hij samen met zn baas gehad heeft ( is echt n super leuke vent!! ). Voor zn vrouw hebben we een giga bos bloemen besteld, maar wat geven we zijn baas.......?? Alle tips zijn welkom!
Sigaren,idd iets lekkers te drinken of een geurtje,een abbo op een leuk tijdschrift,of een cadeaubon voor de sauna of een cadeaubon voor iets anders.
Een mannen verwenpakket om van de rust te kunnen genieten. Een tijdschriftenbon met een paar mannenverzorgingsproducten.
Ligt aan het type man; Rituals pakket voor mannen Sigaren/goede wijn/fles drank Dinner bon/cadeaubon van bekend restaurant in de buurt Of een tappas schaal bij speciaalzaak (olijfje/kaasje/wijntje/nootje) Bon van tuincentrum
Een goede whiskey of congac met een doosje sigaren als ie daar het type voor is. Anders een lekker bierpakket met allemaal buitenlandse bieren. Goede wijn. Eeeeuhm. Dinerbon, cd/dvd, goed boek. Ik heb geen idee haha.
een fotoboek over een onderwerp dat hem aanspreekt en voorin een persoonlijke boodschap. Dat doet mijn vriend vaak als iemand afscheid neemt en het wordt enorm gewaardeerd. Hoeven niet eens heel dure boeken te zijn, als je een Slegte in de buurt hebt kom je al een heel eind!
Bedankt vooe de super leuke ideeen! Ik laat mn vriend straks zelf kijken en kan die kiezen wat hem het leukste lijkt!