geen streepje maar stipje kruidvat 2 voor 5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Angel, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik moet wel zeggen dat de test van de huisarts zeker niet zo gevoelig is als die van de kruidvat dus een grote kans dat ie negatief is

ik zeg zwanger

2. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik zie ook een streep hoor

3. Alita

Alita Niet meer actief

waarom niet gewoon weer de kruidvat dan? Zo kun je vergelijken meid of de streep duidelijker wordt...

Snap dat je niet kunt wachten hahaha maar je hebt grote kans dat je dezelfde uitslag krijgt snappie?

4. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Zie ook een tweede streepje, op de foto in het negatief helemaal.. maar ook op de 'normale' foto!! :D :D

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    zie ook een 2de!!!!!!

6. Trees

Trees Niet meer actief

Ik zie het ook :D.

Ik zou zeker niet naar de huisarts gaan. De urinetesten van de huisarts zijn helemaal niet zo gevoelig en duurder dan de kruitvattest of je moet een bloedtest weten los te peuteren!

7. Angel

Angel Niet meer actief

Vanochtend met ochtendurine getest (kruidvat 2 voor 5 en een clear blue) maar nu helemaal niets! :(
    Ik ga straks een digitale halen voor morgen maar ben er een beetje huiverig voor nu.. Hoewel mijn man het streepje op die van gisteren ook zag!

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Meid een digitale raad ik je niet aan nu al, die hebben meer hcg nodig...

Wel naar dat de kv test nu nega was, had je gisteravond veel gedronken?

9. Angel

Angel Niet meer actief

Nee, juist heel bewust niet veel gedronken.. Ik ben nu zeker al 4 dagen overtijd (als ik uitga van mijn langste cyclus) dus ik hoop dat de streepjes in de loop van de week duidelijker worden! ;) Misschien volgende week een bloedtest vragen als het licht blijft..

10. Das wel raar en balen zeg... Vooral als je bewust niet veel gedronken hebt (daar moest ik ook meteen aan denken). Een digitale zou ik ook niet doen hoor, die schijnt pas echt laat positief te geven... Hopen dat je morgen toch een duidelijke streep hebt!! (of anders overmorgen...)

11. Alita

Alita Niet meer actief

dat is vreemd meid.....heb je geen foto!!
    Je moet echt pas met de cb gaan testen als je een duidelijke streep hebt is zonde van de testen meid..

12. Angel

Angel Niet meer actief

Op de test(en) van vandaag is echt niets te zien (zelfs geen denkbeeldig streepje ;))
    Ik heb vanmiddag een afspraak bij de dokter, even vragen om een bloedtest. Uit mijn borsten komt namelijk ook vocht (wit en doorzichtig, al zo'n 2 weken) nog nooit eerder gehad!
    Super om jullie reacties zo te lezen trouwens, dat geeft hoop! :)

13. Trees

Trees Niet meer actief

Ik hoop dat je een bloedtest kan krijgen, want dan heb je meteen zekerheid of je wel/ niet zwanger bent! Ik zal voor je duimen :)

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zat eens te kijken maar ik zie echt geen streepje hoor?? die hoort toch ook paars te kleuren? heb hem nog uitvergroot maar zie niks...??

15. Alita

Alita Niet meer actief

meid succes bij je HA hoop dat je uberhaupt een bloedtest krijgt...

16. Trees

Trees Niet meer actief

Op de eerste foto zie ik ook niks, maar op de tweede foto en in het negatief wel.

17. Angel

Angel Niet meer actief

Nou... bloedtest doen ze alleen bij hoge uitzondering, dus dat wordt em niet! Maar even een paar daagjes wachten en dan nog maar eens testen (hoe moeilijk dat ook gaat worden / hoe lang de dagen dan waarschijnlijk gaan duren ;)) Het is niet anders... :(

18. He balen zeg! Maar ook wel een beetje te verwachten, bloedtest doen ze idd niet zo snel... Heel veel succes met wachten dan maar...

19. Angel

Angel Niet meer actief

Dank je, zal ik nodig hebben :D Hoewel ik nu wel een beetje bang bent dat mijn menstruatie ineens gaat komen! We wachten af..

20. Alita

Alita Niet meer actief

dacht ik al en snap ik ook wel eigenlijk.....gewoon nog even geduld al is dat moelijk maar meer of minder zwanger wordt je er niet van helaas....

Ik ben benieuwd, maar je kunt toch best morgen weer testen....of had je nu vandaag getest ja he?

Deel Deze Pagina