He meiden. Ik ben vandaag ongeveer 12 dpo. Gisteren ochtend een onduidelijke test (geen foto) paar uur later in de middag de test zoals op foto in bijlage... & vanochtend weer wat lichter (foto met zwart er omheen) is dit zorgwekkend of kan het zijn dat ik beter test in de middag? ...
Ik testte ook beter later op de dag. Mijn beste testen waren rond een uur of 17/18 in de avond. Met ochtendurine kreeg ik dagenlang vage streepjes terwijl ze in de middag knalden. Zou als ik jou was vanaf nu alleen in de middag testen
Dit geeft mij weer moed .. Voor nu hoef ik mij dus nog niet druk te maken...? Ik ga vanaf nu alleen nog smiddags testen haha
Ik testte in de middag ook aanzienlijk beter. De test van de ochtend daarna viel dan, voor mijn gevoel, ook heel erg tegen. Ik zou dus alleen de ochtendtesten met elkaar vergelijken en niet een middag- en ochtendtest, anders word je alleen maar onzeker.
Kan, hoeft niet. Is in mijn geval bijv niet zo gezien ik altijd een glas water naast m’n bed heb en er ‘s nachts minstens 1-2x uit moet om te plassen. Ik testte ‘s middags ook donkerder dan ‘s ochtends
net weer getest. 22 februari was er niks te zien en deze twee zijn dus ongeveer gelijk gedaan. Wat denken jullie ? 11 en 12 dpo zijn ze ongeveer
Oooo ik durf er niks van te zeggen. Je hoeft niet elke dag oploop te zien dus dat is positief. Die van de ochtend is wel opgelopen tov die van gisterenochtend toch? Dat is ook positief! Blijft even afwachten
Je kan verschillende testen niet met elkaar vergelijken. De ene test is gevoeliger dan de ander. Ik zou het bij 1 merk houden voor de duidelijkheid. EDIT: Ik zie nu je tijdverschil in de testen. Jij bent duidelijk een avond tester! TS ik heb vaker gelezen dat mensen in de middag of zelfs avond beter testen. Misschien 1 tijdstip kiezen en alleen dan testen (of gewoon lekker vaak testen, ik kan het ook niet laten haha) ben benieuwd naar je testjes verder!