Hallo dame's Hoe zit het eigenlijk aks je zwanger bent ,kun je dan nog gewoon Ramons gebruiken? Ik ga namelijk zometeen weg,en ik ben nogal aan't vloeien. (waterig) Inlegkruisjes krijg ik irritaties van,dus dat is ook niet zo een goed idee!! Kan ik gewoon wen tampon gebruiken of niet? Bedankt alvast voor de reacties. Liefs
Ik zou het niet doen... Volgens mij heb je best wel kans op infecties als je baarmoedermond nog niet gesloten is... (weer niet of dat nu zo voor jou zo is... Wanneer dat gebeurd..)
Zou het niet doen! Je maakt een bron bacterieen als je je afscheiding tegenhoudt en dat vlak bij de baarmoedermond..wat gaat zitten broeien..nee zou het niet doen. Dan maandverband, das veilig. Ik heb erg veel afscheiding, gebruik er niets voor, verschoon mijn ondergoed gewoon paar keer per dag. Maar ik ben thuis zit in ziektewet, dus das geen probleem voor mij.
Ik ga na een dameszitting,dus ga niet met schoon ondergoed lopen Hahaha. Maar bedankt,dan maar niks erin en straks lekker douchen!!
Nee niet doen. Mijn VK adviseerd om extra katoen ondergoed aan te schaffen en gewoon meerdere keren je onderbroek te verschonen op een dag. Nog beter als maandverband of inlegkruisjes gebruiken.
Ja psies. Dat zei de mijne ook haha...dus ik verschoon me tig keer per dag. Voel je je gelijk weer lekker frips en fruitig
Ik krijg altijd irritatie van inlegkruizen en maandverband dus ik heb van die katoenen spuugdoekjes klein gemaakt en gebruik ik. Gewoon wisselen en heet wassen. Minder lastig dan een hele onderbroek wisselen op het toilet op het werk!
Vorige zwangerschap liep ik ook altijd met inlegkruisjes, anders voelde het zo nattig nu heb ik ondergoed van sloggi, en geen last van nattigheid! en dus ook geen inlegkruisjes
Precies, en mijn handtas is toch groot genoeg: Extra ondergoed mee, luierzakje waar de vieze onderbroeken in kunnen, niemand die iets ruikt of doorheeft.