Misschien een beetje een domme vraag hoor maar mijn vriend ging vanmiddag boodschappen doen en kwam met een bakje bramen thuis. "Misschien vindt Tycho die wel lekker" zei hij. Maar kan ik ze gewoon aan Tycho geven, hij wordt over 2weken 1. En kan ik ze gewoon prakken of in kleine stukjes snijden? Groetjes Sassie
Volgens onze CB-arts kunnen alle fruitsoorten vanaf 6 maanden, als je maar in de gaten houdt hoe ze erop reageren. Qua vorm zou ik doen zoals je doet met het andere eten. Ik neem aan dat hij inmiddels wel gewend is aan grotere stukken voedsel? Ik zou de bramen in zn geheel geven eigenlijk...?
joh, over 2weken is hij 1. ik zou me er niet al te druk om maken. En bij nieuwe dingen altijd in de gaten houden of hij er op reageert idd.
Volgens mij gaf ik die toen ook al. Zacht fruit (frambozen, bramen, aardbeien enz) is bij hem zo'n succes dat we dat veelvuldig geven. Ik zou ook vooral kijken naar je kind. Reageert hij regelmatig op nieuwe producten, dan voorzichtig zijn, als je nooit iets aan hem merkt, lekker geven.
Finn kreeg dat toen ook al, en ik prakte ze niet eens..gaf ze gewoon heel, vond (en vind) ie heerlijk
Bedankt meiden! Dan ga ik straks een heerlijk bramen fruithapje aan mijn zoontje geven Ik ben benieuwd of hij ze lekker vindt! Hij reageert eigenlijk heel goed op nieuwe andere dingen dus dat zal met bramen ook geen probleem zijn denk ik. Maar ik ga het evengoed in de gaten houden. Liefs
He Sassie, Hoe vond Tycho de bramen? Norah vindt ze heerlijk, ook samen met banaan is het erg lekker!