Tegenwoordig ben ik voorzien van love handles.... daarnaast lijken mijn billen ook 2 maten gegroeid, dus past mijn broek er niet meer goed overheen en moet ik oppassen dat ik geen "bouwvakkers decolleté creëer. Waar kan ik betaalbare correctie jurkjes / hempjes vinden? Het liefst nog met een leuk kanten randje aan de bovenkant. Of hemden met een leuk randje die lang genoeg zijn om in mijn broek te kunnen stoppen. Mijn budget is niet heel groot. Dank jullie wel.
Ik heb corrigerende hemden en jurkjes van de Hema, ik heb de saaie zonder kant eraan, maar weet niet of ze die daar ook hebben.
Action, wel zo klein mogelijk kopen als je hem echt strak wilt hebben. Zeeman heeft ze ook geloof ik. M&S mode heeft ze met regelmaat afgeprijsd, zijn echt goed! Corrigerend singlet kant | Online Shop MS Mode
Ik gebruik hemdjes van de Sting. Zijn lekker lang en voorkomen dus een bouwvakkers decolleté Zijn overigens niet corrigerend en er zit ook geen mooi werkje aan de bovenkant Maar ik ben er erg tevreden over!