Je kan toch een ouder van school vragen om langs je huis te lopen Zet jij de surprise voor de deur of een juf oid nemen zij hem mee
Hier doen ze altijd al een dobbelspel, dit jaar weer. Iedereen een cadeau van 2 euro wat voor jongens en meisjes moet kunnen. Geen snoep. Hoef je niet te knutselen ed, inpakken en klaar. Dit jaar krijgen ze zelfs het geld van school omdat de ouderraad geld over geeft door niet doorgaan van activiteiten. Misschien kun je dat opperen voor school. Dan zit je ook niet met zieke kinderen met lootjes ed.
Ik vind dit ook fantasieloze onzin. Zeer zonde als een school er zo mee omgaat en dan denken ze vooral in problemen ipv in oolossingen. Gelukkig gaan de surprises hier gewoon door. Enige wat is gecanceld, is de tentoonstelling van de surprises. Maar dat lijkt me logisch aangezien er geen ouders in de school mogen komen. Er is al gecommuniceerd dat ze dat op een leuke digitale manier gaan oplossen.
Ja dit heb ik ook als noodscenario als onze quarantaine niet op tijd klaar is. Zet ik m eerst 3 dagen in de schuur in isolatie, zodat hij echt virusvrij is... en dan met handschoenen en mondkapje op voor de deur neerzetten tot iemand om op haalt
Of je laat op dat moment de schuur van het slot en kunnen ze het er zelf uit pakken. Maar mogelijkheden zijn er altijd wel te bedenken
Dan zou school de surprises op kunnen halen. En mochten mensen zich ziek voelen en geen surprise kunnen maken dan kan een school ervoor kiezen om een groepje ouders een paar reservesurprises te maken voor het geval er mensen met covid-19 zijn. En dat hoeft dan echt geen hoogstaande surprise te zijn, soms kan simpel ook heel leuk en mooi zijn. Denk in mogelijkheden hier zou ik denken.
Nou mijn zoon mag al gaan maandag weer die is dus wel optijd neemt hij die maar mee Mijn dochter heeft alleen gehoest ten tijde toen ik positief teste maar heb haar toen niet getest dus geen bewijs dat zei het al gehad heeft Me zoontje had bekende symptomen van koorts smaak/reukverlies dichte neus