Hallo allemaal, Ik zit met het volgende: Ik slik al jaren de pil, en doe dat nogal erg precies. Op de dag (dinsdag) dat ik ongesteld moest worden werd ik het niet. Woensdag op de dag ook niet, eigenlijk heel licht pas woensdagavond. Ik dacht echt, de rest komt vanzelf toch?? Maar tot mijn verbazing ben ik het donderdag ook maar heel licht geweest, en in de avond was het alweer over De maandag had ik hele lichte roze afscheiding (sorry) met afvegen. Ik ben inmiddels een soort van 2 weken overtijd, heb al paar testen gedaan. Alleen de laatste test (vandaag) dacht ik dat ik niet zwanger was...Alleen tijdje later keek ik toch erop en zag toch heel licht een blauwe streep!! Gisteren had ik ook een test gedaan, en daar kon ik niks op vinden... Ik heb al 2,5 week last van soort krampen in mijn buik, steken in de onderrug, af en toe misselijk en buik doet af en toe zeer met bukken etc.... Nu is de vraag...nog een testje doen van de week?? Of toch afwachten tot ik ongesteld word. Ik slik btw nog wel de pil door, voor het geval ik natuurlijk niet zwanger ben... Mocht ik wel zwanger zijn, is het geen probleem hoor. Het is van harte welkom!! Alleen niet echt gepland Volgens HA afwachten tot volgende menstruatie...(tenzij de testen positief zijn natuurlijk niet) Iemand nog tips??
Ik zou stoppen met de pil nog en test doen en als die negatief is even langs de HA en daar je je vraag neerleggen..
Ik zou wel stoppen met de pil,als er ook maar een kans is dat ie positief is. En contact opnemen met je huisarts.