geen symptomen beetje eng

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sofie21, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe zit het nog met jullie kwaaltjes?

hier zes weken zwanger en alleen last van moeheid en hoofdpijn...

2. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    Hoi ben nieuw hier..... gisteren naar de gyn geweest en ben 5 weken zwanger van ons eerste kindje. Heb bijna geen klachten alleen maar zere tepels en moe en verder niks. Gelukkig dat er meer vrouwen hier zijn die hetzelfde hebben weinig klachten, ik dacht van dit kan toch niet goed zijn bijna geen symptomen.

3. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Tot nu toe vlagen van misselijkheid en rommelende darmen. Borsten nog steeds normaal. Gisteren op de echo was ik toch echt zwanger van 2 kleine knipperlichtjes! :D

4. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    amai... twee nog wel , proficiat zeg!
    Ik heb donderdag mijn eerste echo. Hopelijk ook een mooi knipperlichtje dan;)

5. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    ff een vraagje met hoeveel weken zie je iets op een echo? ik was afgelopen vrijdag naar de gyn voor een echo maar er was nog niks te zien. Nou moet ik over 2 weken terugkomen ik hoop zo erg dat er iets te zien is vindt het een beetje eng dat hij alleen een kringetje zag en geen stipje.

6. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,
    normaal ziet men op 7 weken een hartje kloppen. maar stel nu dat je een late eisprong hebt, dan be je bvb maar 6 weken zwanger terwijl je eigenlijk denkt 7 weken te zijn, en dan kan het dus zijn dat men nog niets kan zien.

7. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    ik ben over 2 weken ook 7 weken zwanger dus ik moet nog ff geduld hebben. Bedankt voor je antwoord het heeft me iets gerustgesteld. vondt het een beetje eng namelijk dat ik niks zag dacht misschien is er iets niet goed.

8. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    Hey dames !

Zit hier ook een beetje in onzekerheid qua kwaaltjes.
    Heb helemaal nergens last van, behalve dat ik erg moe ben telkens. Werk ook nog eens in nachtdiensten dus dat maakt het niet makkelijker. En toch geloof ik het nog niet helemaal...
    Zoals meerdere dames hier wil ik toch liever hondsberoerd zijn als bevestiging.
    24 maart hebben we pas een intake gesprek bij de VK en volgens mij krijg je dan nog geen echo ?

Deel Deze Pagina