Ik heb in alle drie de zwangerschappen maar minimaal symptomen gehad.... vooral de moeheid vanaf 6-7 weken. Maar misselijk ben ik nooit geweest. Oh en bij de tweede heb ik twee weken zere borsten gehad, termijn weet ik even niet meer. Maar het hebben van veel/weinig symptomen zegt helemaal niets over het wel/niet goed gaan van je zwangerschap.
Wat ben ik blij dat meer mensen hier hetzelfde 'niet voelen'.. Dit is mijn eerste zwangerschap en nu 4,5 wk. Maar nog helemaal niets gevoeld/gemerkt. Af en toe wat steekjes/rommelen maar niet noemenswaardig. Maakt me erg onzeker! Mijn man is 3 weken weg voor zijn werk dus kan m'n geluk helaas nog niet met hem delen (hij wilde het niet via de telefoon horen had hij al aangegeven) dus nog een week en een dag extra spannend! Hoop dat ik snel iets ga voelen. 20 feb de eerste echo, heel benieuwd!!
Ooh wat spannend Minii. Ik vind het al moeilijk om het nieuws voor ons 2en te houden. Jij moet het helemaal alleen voor je houden. Voor het eerst dat ik vandaag een heel klein beetje misselijk ben geweest. Ik zit ook op 4,5 week een mag ook de 20e voor de 1e echo.
Heel erg, maar heb het al wel aan mijn moeder verteld, kon het niet voor me houden.. En wat leuk dan zitten we bijna gelijk idd. 23-12 mijn laatste NOD gehad. Als ik misselijk ben zal ik wel denken 'voelde ik me toch maar zo als bij de eerste weken' maar nu hoop ik toch een deze dagen/weken wat te voelen. Ben beetje lui de laatste dagen maar dat hoeft er niet mee te maken te hebben natuurlijk haha ik zie trouwens dat jij er veel moeite voor heb moeten doen #roosje34 hoop dat het je goed afgaat deze zwangerschap!
Ik hoop ook dat het goed gaat. Ben wel een beetje gespannen, maar dat moet ik maar los proberen te laten. Het is ons gegund, zo voel ik het gewoon.
Maakt inderdaad onzeker. Ik heb met 6 weken wel een vroege echo gehad met een mooi kloppend hartje, op dag moment weer helemaal gerust. Maar toch weer zoveel dagen later is de onzekerheid weer gewoon terug. Ook omdat ik het steeds vergelijk met mijn 1ste zwangerschap, natuurlijk ook niet doen.. Nu gewoon geduld hebben, nog 3,5 week
Hier ook bijna 5 weken en vrijwel geen klachten. Heb vlak na nod 2 avonden (vooral als ik plat lag) heel veel.moeten plassen en druk op mn blaas. Dat is niet meer zo erg nu. Verder soms steekjes in mn borsten en ongibuikpijn. Maar op de een of andere manier voelt het wel goed..Het is mn derde zwangerschap waarvan 1 mk en een gezond kindje. Bij beide eerdere zwangerschappen ook andere symptomen. Ga met 7wk3d een echo laten doen, ik ga vlak erna op vakantie en wil dan toch zeker weten dat ik niet voor niets niet ga duiken!
Meiden ik ben blij dat ik niet de enige ben het maakt mij ook onzeker! ben er nu een week achter dat ik zwanger ben en voel af en toe wel iets maar niet benoemenswaardig. Niet misselijk alleen wat vermoeid en lichte pijltjes in m'n borsten. 14 febuari de eerste echo. Ik hoop op een kloppend hartje zou een mooi valentijnskado zijn.
ben ik ook blij dit te lezen!! iedereen zegt altijd tegen mij: ben je niet ziek?? moet je niet spugen?? euh nee buiten - zere tepels en grotere borsten - moeheid - koud - speekselen als een sint-bernardhond voel ik me prima!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap ! Ik kan er ook over mee praten. Het is mijn eerste zwangerschap. Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger maar heb helemaal geen kwaaltjes. Over 3 weken pas een echo. Spannend !!
Gefeliciteerd met je zwangerschAp! Ik ben ook rond 5 weken, 26 feb eerste echo. Maar ik heb vooral erg last van mijn onderrug als ik thuis ben na een stage dag, want dan ben ik helemaal ontspannen. En mijn borsten zijn ook gevoelig en meer witte bultjes op me tepels. En heeeeel af en toe misselijk. Maar ook niet dat ik denk : hey ik ben zwanger haha
Ik ben ook 5 weken en voel ook niks op vage 'plupjes' uit mn vagina na.. Volgens mij hoeft dat ook niet al perse met 5wkn, maar is voor n ieder anders!
Ik had met vier weken hele pijnlijke borsten. Nou inmiddels is de pijn aan mijn borsten afgenomen.. Wees er heel onzeker van. Vanmiddag komt moeders voor moeders dus ik heb nog eens getest. Streep is donkerder dan de controle streep en verscheen direct. Dit is de vierde test die ik heb gedaan vanaf drie dagen voor nod, en ze lopen allemaal op. Ik denk nog steeds dat ik in de maling word genomen, viel me totaal niet zwanger. Denk dat we maar moeten genieten van de minimale symptomen die we hebben
Ik ben nu 5 weken en zou bijna vergeten dat ik zwanger ben. Ja mijn borsten zijn gevoelig, maar dat waren ze wel vaker. Ben totaal niet misselijk, af en toe wat krampjes. Wel viel me gisteren op dat ik ineens zo goed ruik. Verder, voel ik niks waardoor ik telkens denk, is het wel exht zo? Maar gisteren nog een test gedaan die gelijk knalpositief werd. Maar moet mezelf er af en toe echt aan herinneren want anders zou ik gerust een lekker wijntje voor mezelf inschenken
Hahaha! Ja ik had gister een vriendin op bezoek en ik heb niet meegedaan met de wijn, zo vreemd want voel idd ook nog amper wat! De 6 koffie laat ik ook maar staan