Ik heb de afgelopen dagen veel last van nare dromen. Ik word er s ochtends wakker van en hou er zo'n naar gevoel aan over. Ik kan me ook nog goed herinneren waar het over ging. Ik ben nog pril zwanger, heeft iemand dit ook (gehad) ? En weet iemand waar dit door komt, hormonen misschien?
Ik heb het eerste trimester ook heel erg levendig en vaak akelig gedroomd, dat schijnt er gewoon bij te horen, was bij mij na het eerste trimester ook voorbij.
Oh hier ook! Soms zo echt en zo vreselijk dat ik huilend wakker werd.. Hoort er inderdaad gewoon bij helaas..
Levendig dromen: check! Dromen over ongelukken, rampen, branden, een héle werkdag (om vervolgens wakker te worden en dan in het echt nog een hele dag moeten werken) en seksdromen. Dat laatste is ook niet altijd leuk. Seks met jan en alleman
Ik heb hele levendige maar ook hele nare dromen! Vannacht droomde ik dat ik bloed verloor en onwijs erge krampen/steken in mijn buik had. Het was ook levensecht dat ik vanmorgen bij mezelf nog echt even na moest gaan of ik niet echt bloed had verloren, maar ik ben helemaal niet naar de wc geweest vannacht?!
Heb ik ook enorm last van. Van die nare dromen waarbij je akelig wakker wordt. Hoort erbij. Je blijft in je zwangerschap langer in je rem slaap, waarin je dus droomt. Later in de zwangerschap slaap je ook lichter. Fijn geregeld van moeder natuur.
Jup en het word steeds erger. Tweede trimester alleen seksdromen en in het derde trimester als je überhaupt een keer in slaap valt veel levendige en vaak nare dromen. Waar t door komt weet ik niet maar hoort er denk k echt bij!