Nare dromen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Montgommery, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Montgommery

19 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de afgelopen dagen veel last van nare dromen. Ik word er s ochtends wakker van en hou er zo'n naar gevoel aan over. Ik kan me ook nog goed herinneren waar het over ging. Ik ben nog pril zwanger, heeft iemand dit ook (gehad) ? En weet iemand waar dit door komt, hormonen misschien?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb het eerste trimester ook heel erg levendig en vaak akelig gedroomd, dat schijnt er gewoon bij te horen, was bij mij na het eerste trimester ook voorbij.

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh hier ook! Soms zo echt en zo vreselijk dat ik huilend wakker werd..
    Hoort er inderdaad gewoon bij helaas..

4. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Levendig dromen: check!

Dromen over ongelukken, rampen, branden, een héle werkdag (om vervolgens wakker te worden en dan in het echt nog een hele dag moeten werken) en seksdromen. Dat laatste is ook niet altijd leuk. Seks met jan en alleman:(

5. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Hier ook! Vreselijk. En dan ook steeds wakker worden

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    geen nare dromen. Wel levendige dromen en 's nachts vaak wakker worden/ onrustig slapen

7. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik heb hele levendige maar ook hele nare dromen!

Vannacht droomde ik dat ik bloed verloor en onwijs erge krampen/steken in mijn buik had.
    Het was ook levensecht dat ik vanmorgen bij mezelf nog echt even na moest gaan of ik niet echt bloed had verloren, maar ik ben helemaal niet naar de wc geweest vannacht?!

8. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Heb ik ook enorm last van. Van die nare dromen waarbij je akelig wakker wordt. Hoort erbij. Je blijft in je zwangerschap langer in je rem slaap, waarin je dus droomt. Later in de zwangerschap slaap je ook lichter. Fijn geregeld van moeder natuur. ;)

9. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Jup en het word steeds erger. Tweede trimester alleen seksdromen en in het derde trimester als je überhaupt een keer in slaap valt veel levendige en vaak nare dromen. Waar t door komt weet ik niet maar hoort er denk k echt bij!

Deel Deze Pagina