Innestelingsbloeding??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Yinthe, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yinthe

Yinthe Lid

17 jan 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Wie kan mij helpen. Wie heeft er wel eens een innestelingsbloeding gehad??

Mijn laatste menstruatie begon op 1 juli en ik heb normaal een cyclus van 25 dagen. Afgelopen dagen al een raar onbestendig gevoel. Vanmorgen kwam ik uit de nacht en bij mijn toiletbezoek had ik ineens wat bloedverlies : wat bruinig met vers gemend. Voor de zekerheid had ik een tampon ingedaan (sorry niet zo smakelijk), maar was niet veel. Nu zit ik een week voor mijn volgende menstruatie, en ik vroeg me af of dit een innestelingsbloeding geweest kan zijn??

2. vwpolo1988

vwpolo1988 Actief lid

4 jun 2010
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey

Als het inderdaad alleen bij een beetje bruinverlies blijft kan het een innesteling zijn doe een kruidvattest 2 voor 5 euro. Dan weet je meer. Ik heb zelf ook heel klein beetje bruinverlies gehad en het gevoel van ongesteld worden een dag voor nod. Toen de zelfde dag positief getest. Succes!

Groetjes Polo

3. Yinthe

Yinthe Lid

17 jan 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Polo,

Bedankt, geeft de burger toch wat moed. Het enige nadeel is dat ik normaal gezien precies over een week pas mijn menstruatie verwacht, dus ik geloof niet dat dat nu een meerwaarde heeft.

Groetjes

4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Hoi yinthe, ik heb vanaf 3 dpo t/m 7 dpo bruinverlies gehad. 7 dpo is als het goed is mij innesteling geweest. Ik heb hele goede hoop. dat heb ik voor jou ook.

Brocantje vindt dit leuk.
  5. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Bij mijn jongste had ik 5 dagen na de eisprong roze afscheiding. Toen wist ik al genoeg. Bij mijn eerste 2 had ik helemaal niets gemerkt van een ev innesteling..

6. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Ik heb altijd spotting, oudbloed verlies een paar dagen voor de menstruatie

Deze x had ik ineens een week na de eisprong oud blied verlies en buikpijn .... dat is de innestelling geweest!!:D
    en daarna niks meer verloren ,een week later dik positieve testen!!!

Succes en hoop dat het een goed teken voor je is!

7. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik heb toevallig afgelopen weekend een beetje roze verlies gehad. Zaterdag en zondag zo'n 3 drupjes maar wel heel licht van kleur. Normaal heb ik last van spotting maar dit is wel altijd veel donkerder en ook veel meer dan deze 3 drupjes. Vrijdag had ik al getest maar toen was het negatief en vandaag getest en was hij positief. Mijn eisprong schat ik dat die zo'n 5 of 6 juli is geweest en dus 10 dagen daarna heb ik een beetje roze verlies gehad. Dit zal denk ik dan met de innesteling te maken hebben gehad denk ik zo.

Ook van mij heel veel succes en ik hoop dat jou test ook snel positief zal zijn.

8. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik had echt precies hetzelfde! Een week voor NOD ene beetje bloed en een goed gevoel... Pas op NOD heb ik positief getest, dus nog een beetje geduld!

9. veronika

veronika Lid

26 jun 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nu ook bruinverlies en pas vlgs berekening 3 dgn geleden mijn eisprong gehad..heb eigenlijk nooit last v tussendoor bloedverlies dus zal me niks verbazeb dat het dit keer raak zal zijn...ook last van steken in mijn onderbuik vooral bij opstaan:(

10. Yinthe

Yinthe Lid

17 jan 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn zeg deze reacties, dat geeft de burger moed.
    Ik voel me zo'n onzekere muts. Ik heb namelijk echt het gevoel dat het raak kan zijn, maar dat maakt me ook onzeker voor als het niet is.
    Verder ben ik nog een aantal dingen aan het bemerken aan mezelf: ineens heel veel honger, moe, allemaal wat steekjes / krampjes in mijn buik, zowel rechts als links, het ene moment erg warm, dan weer koud.
    Pff is niets dat wachten voor me, zou het erg leuk vinden als het nu na 7 maanden raak mag zijn.

Liefs

11. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Bij beide kinderen heb ik een beetje bloed verloren. Het was niet bruin, maar meer roze. Dit was wel een week voor de 'normale' menstruatie.
    Ik hoop voor je dat het raak is!

12. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Yinthe.
    Dat gevoel heb ik ook hoor!
    Dacht gister voor ik naar de wc ging; wat zou een innestelingsbloeding toch handig zijn.
    En toen ik keek, had ik inderdaad wat bruinige afscheiding!
    Weet niet waarom ik dat ineens op dat moment dacht, want bij mn vorige 2 zwangerschappen heb ik helemaal geen innestelingsbloeding gehad! (allebei een mk helaas...)
    Ook had ik bloedend tandvlees vanmorgen met tanden poesten. Gister barstende hoofdpijn en ook last van lage rugpijn!
    Het kan allemaal natuurlijk, maar het is toch steeds weer afwachten!
    Die rugpijn herken ik wel heel erg van rond de innesteling van de vorige keer!
    Maar goed, we wachten af en ik duim voor mezlf en voor jou! ;)
    Laat je het nog even weten!?
    Groetjes Pasjuh.

13. Chico

Chico Actief lid

1 aug 2008
    184
    0
    0
    hi yinthe,

eigenlijk had ik morgen ongi moeten worden. maandagavond had ik licht bruin verlies. dat leek mij echt veel te vroeg voor ongi, dus heb ik 's ochtends met ochtendurine een test gedaan. vet positief!!

ik heb gelezen dat je 8 tot 10 dagen na je eisprong innestelingsbloed kunt verliezen. hcg wordt al aangemaakt zodra het eitje is bevrucht, dus voor de innesteling. als het echt innestelingsbloed is, zou je al een test kunnen doen. dit is wat ik gelezen heb hoor, bindt mij er niet aan vast!

hoop binnenkort te lezen dat het inderdaad innestelingsbloed is geweest! succes!

14. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Na heel veel lezen op deze forums toch nu een profile aangemaakt. Geen idee waar ik goed zit met mijn vragen, telkens was de datum van vorig jaar etc.
    Daar komt ie mijn vraag die al 1000 x overal voorkomt:
    maandag positieve kruidvattest, na een uur een heel licht streepje (foei dat mag niet, maar toch)
    Dinsdag hetzelfde.
    Dinsdagavond dacht ik, nu maar eens serieus binnen 5 minuten aflezen, start klaar voor de raam met mijn kruidvast testje (2 voor 5 euro) ja hoor er verscheen toch echt wel de 5e minuut een heel heel heel vaag streepje (kantelen etc)
    Nu al 3 dagen bruinverlies in de ochtend, verder op de dag alleen met afvegen na urine heel licht bruine kleur.
    Ongesteldheid zet niet door.
    Vorige maand VMK gehad.
    Het bekende 'een streepje is een streepje' spookt door mijn hoofd, dus gisterochtend een dure clear bleu er tegenaan gegooid, stond op niet zwanger.
    Veel gelezen op deze site, geeft men aan dat clear bleu niet zo gevoelig kan testen als Kruidvat.
    Help?

15. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik heb op dag 10 (zaterdag) innestelbloed gehad. Dit was heel licht roze en heeft maar 1 dag geduurd. Normaal heb ik last van spotting maar dat is normaal veel donkerder en veel meer dan dit nu was. 3 dagen later (dinsdag) teste ik positief. De dag voor innestelingsbloed (vrijdag) ook getest maar niet met ochtendurine en deze test was nog negatief.

16. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kiek, das goed nieuws! Gefeliciteerd!

En Yinthe jij al nieuws? Ben benieuwd...
    Ik wil zel nog even wachten met testen, eigenlijk wel tot woensdag, want dan is mn NOD, maar weet niet of ik het zo lang volhoudt...
    Ik heb de afgelopen dagen zo'n raar gevoel in mn buik en ook had ik dinsdag ineens een bruinige veeg, toen ik naar de wc ging. Dat zou dan ook precies de dag van de innesteling zijn!
    En heb er verder ook geen last meer van gehad.
    Spannend, spannend, spannend!!!
    Succes allemaal.
    Groetjes Pasjuh.

17. Yinthe

Yinthe Lid

17 jan 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik zit nu 4 dagen voor mijn NOD. Vanmorgen (geen ochtendurine) getest, deze was negatief :(. Afgelopen woendag wel met afvegen een veegje rose afscheiding en vanmorgen weer wat bloed (minimaal), dus weet niet goed wat ik er van moet gaan denken. Probeer nog een beetje hoop te houden, maar vind het nu wel moeilijk worden.
    Heb nu eigenlijk geen buikpijn meer, maar ben wel ontzettend moe, overal pukkels, neusslijmvlies is erg geprikkeld en naar mijn idee zijn mijn borsten ook wat groter als normaal, maar ja, we zullen wel zien.

pfff, het is wat die onzekerheid.
    Hopenlijk hebben jullie (ook) allemaal goed nieuws

Liefs

18. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    ik wou toch even reageren, ik heb in juni een vmk gehad van ongeveer 6 a 7 weken. Nu ben ik in juli gewoon ongesteld geworden hoor. maar daarvoor ik was 1 dag overtijd, ik dacht bij me zelf zal t dan toch zo snel.. ik deed een test kv 2 voor 5 en had een heel vaag streepje. Ik de gynacoloog opgebeld weer moete komen. en zij vertelde mij dat dit nog een resje was van de miskraam. Ik was er zwaar van overtuigd want het was echt een blok van een streep maar niet roze ingekleurd. Wat ik wil zegge is dat het waarschijnlijk van de vorige x was maar mocht het lang uitgesteld blijven dan zal ik t nog maals proberen ! succes

19. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie! Daar had ik nog niet bij stil gestaan, dat zou eens goed kunnen. Ben alsnog ongesteld geworden gister, en de test wordt al lichter, bijna niet meer zichtbaar.
    Op naar ronde 3...begrijp nu pas wat er zo spannend aan is zeg!?

20. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb goede hoop voor je! Ben heel benieuwd! Zelf herken ik het, zo met afvegen inderdaad. Super spannend! Ik kijk uit naar het 'resultaat!'

Deel Deze Pagina