Hier nog 1 hoor! Ik ben dan nog maar pas zwanger ruim 5 weken maar ik merk ook helemaal niets en ik hoor maar van iedereen dat ze ongelooflijke zere borsten hadden waar hun vriend/man niet aan mocht komen dan denk ik Ik heb heel af en toe wat menstruatie achtige krampjes maar verder kan ik niks ontdekken. I kan niet wachten tot ik in augustus voor de echo kan en een hartje zie kloppen!!! Maar fijn om te lezen dat er meer dames zijn die niets tot weinig voelen. Succes allemaal!! Liefs
Nou, hier nog eentje... Vanochtend een knaltest (ok, pas 1tje, ga er morgen nog 1 doen, maar de streep loog er niet om) en voel me eigenlijk net als anders! Mn buik voelt een beetje vreeemd aan, en dat is het dan. Niks geen zere borsten, kotsend boven de wc of wat dan ook. Zou bijna willen dat ik misselijk was.. erg herkenbaar dus. Maar fijn dat er veel dames zijn die dit zo ervaren. En dat het bij 6 weken vaak begint, nou dan geniet ik nog even 2 weken van de rust, haha
@ kawai haha zo is het we moeten er nu nog maar van genieten misschien hangen we over 2 weken wel kotsend boven de pot. Ik voel me gewoon kip lekker eigenlijk, ik merk wel dat ik wat sneller moe ben, gisteren een avond dienst gehad dan merk ik het wel. Maar niet misselijk, geen overdreven zere borsten (ze zijn wel wat voller en mn tepels zijn wat groter). Ik mag 19 augustus voor de 1e echo, ben zooo benieuwd en wat zal ik blij zijn als ik het hartje dan zie kloppen!! Succes meid, en geniet er lekker van!!! Liefs
Nou ik ben inmiddels al bijna 9 weken en nog niets hoor Ben met 6 weken 3 dagen misselijk geweest maar was daarna ook weer over. Ik zal ook blij zijn als ik maandag een kloppend hartje zie!
Bij mijn vorige zwangerschap 38 weken lang helemaal niets geen noemenswaardige kwaaltjes gehad! Nu iets meer maar ook niet echt noemenswaardig. Ik ben heel druk en kan de moeheid, het slechte slapen, de hoofdpijntjes en de lichte misselijkheid en het eten dat niet wil zakken ook best aan die drukte toeschrijven want het staat hier misschien zwart op wit waardoor het heel wat lijkt maar het stelt allemaal nog maar weinig voor vannacht trouwens voor het eerst dat ik dacht dat ik mijn borsten voelde (buikslaper). Wat ik wel heb is dat ik nu elke avond dankbaar ben voor het feit dat ik nog op mijn buik kan slapen want dat gaat een keer over.... vorige keer droomde ik van matrassen met een gat erin ik ben bijna 11 weken
Tijdens de zwangerschap van onze dochter heb ik nergens last van gehad. Ik ben gaan testen omdat ik mijn borsten wat voelde en ik twee keer moest kokhalzen. Bleek ik zwanger. De gevoeligheid van de borsten ging al snel over en heb verder nergens meer last van gehad! Gelukkig hebben wij toen de eerste maanden door allerlei vage dingen (niet op kunnen meten, verkeerde ligging, etc) heeeeeeeel veel echo's gehad waardoor ik elke keer kon zien dat ik echt wel zwanger was en dat alles goed ging Ben ook haast niets aangekomen en had heel lang geen zwangerschapsbuikje. Toen dat buikje er wel was, was dat volgens mij ook het enige gewicht dat ik extra heb meegesjouwd Pas in de laatste weken vond ik het vervelend om een lekkere slaaphouding te vinden en kreeg ik een beetje last van mijn bekken. Echt, ik wens iedereen zo'n zwangerschap toe (mezelf ook, als het weer mag lukken) !
Afgezien van zere boobs en het steeds koud hebben voelde ik niets. Ik maakte me ook best zorgen!Toen begon in week 10 de 24/7 misselijkheid..mán wat was dat vreselijk. Toen had ik nog wel eens heimwee naar de periode van zo goed als niets merken
Het komt dus veel voor zo te lezen! Heb inmiddels ook een clearblue test gedaan, die zei 2-3 weken zwanger Maar voel niks, nakkes, nada. Komt vast nog wel... en dan denken we met weemoed terug aan deze "rustige" dagen/weken!
Zeker die eerste weken is het echt heel normaal hoor om helemaal niets te voelen. De missslijkmaker is HCG (en die zorgt ook voor vele andere kwaaltjes maar de een kan er beter tegen als de ander plus de een maakt meteen heel veel aan (en voelt dus van alles) terwijl bij de ander de stijging van HCG veel geleidelijker gaat die voelen dus pas later iets of in het beste geval helemaal niet Er zijn echt niet veel meiden die met 4 weken al veel 'kwaaltjes' hebben of van alles voelen dus probeer geduldig te zijn het kindje in je buik groeit van zelf!
haha gelukkig meer meiden die er dus geen last van hebben hier nog immer 0,0 en alweer 7,3 we wachten af.. maandag weer echo.. @ sasjuh negen weken en nog geen klachten hihi wanneer mag jij voor echo?? liefs
Ik heb met 6,6 wkn een echo gehad en ga maandag voor het eerst naar de vk. Hoop dan op een echo, als die goed blijkt neemt dat een groot deel onzekerheid weg denk ik.
meid je bent pas 7 weken zwanger, de kwaaljes kunnen nog altijd komen, geniet nu ervan dat er niets is. ik ben zelf 6 weken zwanger, ik voel nix..... en ik ben super blij en hoop dat het lang zo blijft
@Anne: ik ben blij dit topic tegen te komen. Ik ben nu zelf 5 weken 3 dagen zwanger en heb nergens last van. Tot 3 dagen na nod voelde ik niks, toen even 3 dagen lichte buikpijn (zou blijkbaar het oprichten van de baarmoeder zijn?) en gespannen borsten. Dat is nu weer allemaal weg. Net het feit dat het weg is (vooral dan de borsten), baart me wat zorgen. Ik lees wel overal dat je ofwel alle symptomen hebt, ofwel niks merkt. Ik ben dus bij die laatste groep, maar zoals ik hier al gelezen heb van meiden, zou ik soms ook liever boven de pot hangen zodat ik tenminste weet dat er 'iets' aan de gang is Ik heb de eerste echo op 9 augustus, op 6 weken en 5 dagen. Het gaat tergend langzaam vooruit! Ben ook wel wat angstig, want dan gaan ze zien of het goed is of niet. Laat je weten hoe je echo is geweest maandag??
alles was goed, nu 7,6 jippie dus het kan zonder kwaaltjes nu kijken hoelang we dit volhouden liefs en succes met jullie zwangerschappen dat we allemaal over een tijdje een gezonde baby op de wereld mogen zetten!
Yay, dat is goed en vooral hoopgevend nieuws! Super zeg! Geniet ervan!! Bij mij nu iets meer misselijkheid, maar nog steeds niet dat ik moet overgeven. Wel geleerd dat ik dus GEEN normale yoghurt moet eten nu *blegh*. En borsten worden een heeeel klein beetje gevoeliger. Jaja, ik voel iig IETS nu haha. Vanochtend nog een testje gedaan, voor mn eigen gemoedsrust. Knalpositief, al na 15 seconden. Moet niet zo stressen.
Hoi meiden.. Ik ben nu bijna 15 weken zwanger en mijn kwaaltjes kreeg ik pas zo toen ik 10 weken was moe misselijk dus het zegt allemaal niks hoor.. Gewoon lekker van genieten.. Liefs yvonne
Ik ben vandaag precies 6 weken en afgelopen weekend is de moeheid toegeslagen. En ik ben kots misselijk. Was al een beetje misselijk maar nu zie ik letterlijk er groen van. Nog niet gespuugd maar wel paar keer bijna (heel veel moeite doen om binnen te houden). Vraag me af of ik het morgen verborgen kan houden op mijn werk....
@Anne: megagoed nieuws, he! Inderdaad, het kan dus ook zonder kwaaltjes! We zullen er maar blij mee zijn, zeker? @Sofietje: aiai, veel succes morgen. Hopelijk ben je dan niet zó misselijk als vandaag.. ik vraag me ook soms af hoe men dat verborgen houdt op het werk.. en niet iedereen heeft de behoefte om het direct aan de grote klepel te hangen met 6 weken zwangerschap (ik ook niet).