Thanks Framboos (leuke naam ). Wil sowieso wachten tot na de echo om eerst te zien of alles wel oke is. die echo heb ik woensdag al maar weet nog niet of ik het daarna wel al zal vertellen. Hangt af van hoe goed ik het verborgen kan houden met deze misselijkheid. Bij mijn zwanger vriendin, die helaas nu met 18 weken nog steeds erg aan het spugen is, is de misselijkheid en het spugen ook precies in week 6 begonnen. Daarvoor ook weinig tot geen verschijnselen. Ben nog nooit zo moe en lamlendig geweest hihhiihi..... Heb zo'n zwanger app op de foon en die gaf aan als tip om het rustig aan te doen......
Hi Ladies, ik weet vanaf vandaag dat ik zwanger ben, van onze eerste. Ik wilde het helemaal niet geloven want ik heb ook helemaal symptonen, misschien wat meer afscheiding dan anders maar voor de rest niets. Mijn vriend die zei van het weekend tegen mij dat mijn borsten groter lzijn geworden. Ik kon zelf niets bespeuren. Ik was daarom ook super verrast toen het ziekenhuis belde met positief nieuws. Ik heb voor mijn eigen gemoed rust thuis een test gedaan, en binnen enkele sec had ik een positieve test ik heb 23 aug mijn eerste echo. Spannend!!!!!! Ik denk dat pas als ik het hartje hoor kloppen ik gerust gesteld ben. Geniet van je zwangerschap Ladies kiss kiss
Ben blij te lezen dat er meer meiden zijn zonder kwaaltjes die eerste weken! Ik ben morgen 5 weken en voel echt niets... Ik vind het zo spannend! Hopelijk mag ik snel voor een echo, ik wil bewijzen!
Ik ben echt zo opgelucht na de goede echo van gisteren! Laat die kwaaltjes dan ook maar wegblijven als het schijnbaar zonder ook goed zit
idd sasjuh bedankt voor de felicitaties En voor de misselijke meiden dat lijkt me helemaal geen pretje...:S:S:S Hopelijk snel betere tijden voor jullie! liefs
zoooo 12 wkn en weinig kwaaltjes. Nice hoor!! Me moeder die zei vandaag: Meid geniet maar van de periode dt je geen kwaaltjes hebt. Want als ze er eenmaal zijn, ga je heeeeel erg naar deze periode terug kijken en wensen dat ze nooit begonnen waren