Hi meiden... Hier een super onzekere mama, heb al wel 6 zwangerschapstesten gedaan en allemaal dikke strepen of zwanger... Maar ik voel niks...geen zere borsten niet miselijk niets... Heb alleen s'avonds een beetje opgezette buik en soms als ik uit de auto stap bandenpijn. Kan dit? Heb vorige week al een echo gehad 5+2 en daar was wel een beginnende zwangerschap op te zien. Maar we gaan donderdag 2 weken naar curacao en heb daarna pas weer een echo... Wie herkent dit? liefs nony
Hoi Nony, Ik herken het helemaal hoor. In het allerbegin ook nog niet veel last. In de 7e week begon het onpasselijk worden van bepaalde geurtjes, onzettend moe zijn en 's nachts vaker plassen. Maak je geen zorgen en wie weet hoor je gewoon bij de vrouwen die er 'makkelijk' vanaf komen??? Ga lekker van de vakantie genieten en na je vakantie succes met je echo! Groetjes Claire!
Hoi, Hier ook herkenbaar hoor! Toen ik teste ook helemaal geen kwaaltjes. Ben nu 6 weken en begin nu af en toe een beetje misselijk te worden als ik te weinig gegeten heb maar verder ook nog weining kwaaltjes hoor. Het kan zijn dat het nog komt maar het kan ook zijn dat je weinig kwaaltjes blijft houden en dat dat is ook normaal hoor! Dus, ga er lekker van genieten en lekker op vakantie gaan! Groetjes
OE ik ben jaloers op je.. ik wil terug naar Curacao... *korsow* Niet iedereen hoeft kwaaltjes of iets te hebben in het begin, als je je niks voelt maak je je ongerust en als je wel iets voelt maak je je ook ongerust, met andere woorden het is eigenlijk nooit goed Ik had de eerste weken ook niet echt kwaaltjes, was alleen wat vermoeider dan anders maar voor de rest nergens last van. Nu wordt ik al misselijk van bepaalde luchten... Bon bini!
Bij mij is het alweer een tijdje geleden, maar ik heb eigenlijk tot 12 weken amper symptomen gehad. Aan de ene kant wel fijn (want niet misselijk enzo), maar ook erg zenuwslopend omdat ik me de hele tijd afvroeg of het wel goedzat. Wel dus, want het resultaat is alweer ruim 15 maanden. Maar wel irritant ook hoor, dat je niets voelt...
Ha ha je lijkt mij wel. Ik heb ook nergens last van. Gelukkig heb ik gisteren op 12 weken weer een echo gehad die bevestigd dat ik daadwerkelijk zwanger ben anders zou ik het niet geloven. Ik heb helemaal geen kwaaltjes en ook niet gehad en alles ziet er bij mij super uit. Het hartje klopt en het beweegt heel veel. Dus maak je geen zorgen en ga lekker genieten in Curacao want het is een heerlijk eiland !!
Nony ik heb exact hetzelfde. Nergens last van. Het wachten op de 1e echo duurt ook zo lang!!! Voel me daardoor ook erg onzeker. Ik had namelijk verwacht dat ik meteen boven de pot zou hangen hihi. Dit omdat ik heel makkelijk kan spugen. Zodra de echo goed is kan je denk ik pas echt gaan genieten. Ben wel blij hoor dat ik niets mankeer. Heb er nu minder moeite mee mijn mond dicht te houden, al wil ik het het liefst wel van de daken schreeuwen hihi
Hier ook nog niets... soms ook twijfel of het nu wel echt zo is. Vermoeidheid slaat soms toe maar volgens mij kan dat even goed van iets anders zijn (onregelmatige uren, zelfstandig). Ik probeer in de auto te eten op het middaguur i.p.v tussendoor want ik werk over de middag maar ook dat heeft geen invloed op eventuele misselijkheid. Ik verlang echt naar die echo. Gisteren naampjes gezocht maar ik kon me er niet op focussen, wou eerst zeker zijn... test was knal en bloedafname toonde een goede HCG waarde maar toch...
Bedankt lieve meiden, jullie hebben me een beetje gerust kunnen stellen.Gelukkig ik ben dus niet de enige....pfoee Ik ga nu dus maar genieten van de vakantie, en als ik terug kom genieten van een mooie echo ps ik was vanmiddag bij een mevrouw met paranormale krachten en die zei tegen mij het zit goed, maak je niet druk...