hallo allemaal, Ben na 3 mken weer zwanger en heb er een goed gevoel over deze keer.Vooral omdat ik al vroeg last heb van allerlei verschijnselen. Misschien zit mijn gevoel er naast hoor,maar ik hoop natuurlijk van niet.Alleen heb ik nu iets aparts....ipv ochtendmisselijkheid begint mijn misselijk zijn zo na het avondeten en is ' s nachts heel erg.Ik vind het verder wel een goede deal hoor...beter dan overdag zo misselijk.Vroeg me af of nog meer mensen dit hadden of hebben gehad en dit dan zo bleef of dat ze later in de zwschap toch weer overdag misselijk werden. Groetjes, Suzanne
Het heet eigenlijk alleen maar ochtendmisselijkheid omdat de meeste er last van hebben in de ochtend, ik heb het zelf de laatste tijd ook in de avond, vooral rond etenstijd en daarna. Niks om je zorgen over te maken iig. Geniet van je zwangerschap
hier ook vooral in de avond last van misselijkheid: wel makkelijk dat ik er dan met werken geen last van heb (probeer t maar positief te bekijken ) suc6 ermee en ik hoop dat het deze keer goed gaat!
Ja wat werk betreft is het lekker haha maar als je dan wilt gaan slapen dan voel je het zuur op komen, dat is dan weer wat minder lekker
Dat ken ik. ´s Morgens geen probleem en overdag, dan kon ik vrij "normaal" eten, maar s´avond had ik zo een misselijk gevoel dat ik enkel beschuit en melk kon verdragen... Sinds een weekje is het bij mij zo goed als over, maar alles krijg ik ´s avonds toch nog niet in mijn maag.
Ik vind het ook positief.Want het wordt pas wat later in de avond echt erg en als ik in bed lig.Slaap er wel wat slechter van,maar vorige keer was ik in de ochtend al misselijk en dat werd dan in de loop van de dag erger en dat zakte dan vroeg in de avond.Dan had je niets meer aan je dag.Ik ben sowieso blij met misselijkheid zolang alles verder goed blijft gaan. Waarschijnlijk piep ik wel anders als het nog erger wordt
Bij mij begon het bij ochtendmisselijkheid, maar inmiddels heeft zich dat idd ook verplaatst naar de avonden...je hebt niet echt keuze helaas, maar het is beter dan kotsmisselijk op je werk zitten. Lukt het jullie wel goed om in slaap te komen? Ik probeer gewoon vroeg te gaan slapen, des te eerder is het weer ochtend
Bij mij was het vanaf 4,5 week ook eigenlijk alleen 's avonds, en dan vooral als ik net op bed lag.. Op een gegeven moment was ik ook een aantal dagen de hele dag misselijk, maar niet hoeven spugen gelukkig! Nu sinds een aantal dagen heb ik eigenlijk geen last meer van misselijkheid, nog heel af en toe als ik moet eten of juist teveel heb gegeten.. Nu alleen nog steeds heel moe
ik vanaf de ochtend tot ik weer in slaap val.. ! savonds.. nog niet dat ik over moet geven maar scheelt niet veel hou het echt tegen misshien beter niet doen dat het dan wel over gaat maar ik vind het zoo vies.. ! had eerst oo alleen avond.. nu sinds 2 dagen begnt het sochtends al..
Ook ik had last van avondmisselijkheid. De vermoeidheid ging dan weer spelen en dan werd de misselijkheid erger. Af en toe ook last van ochtendmisselijkheid maar een cracker kon dit redelijk verhelpen.
toen ik zwanger was van onze dochter had ik nooit last van ochtendmiddselijkheid, juist wel misselijk in de avond... vond het wel beter zo, want kon ik overdag gewoon van alles doen zonder de boel onder te braken hihihi
Het is nu al heledagmisselijkheid geworden...en in de ochtend word ik echt beroerd wakker.....niet dat ik klaag hoor....na 3 mken ben ik blij dat ik me zo zwanger voel,maar voor alleen zere borsten had ik het ook wel gedaan