Hoi meiden, Ik ben as donderdag 6 weken zwanger. Alleen ik slaap zo slecht. Normaal gesproken kan ik veel slapen en word ik tussendoor niet wakker. Maar nu word ik per nacht wel een aantal keer wakker, terwijl ik toch extreem moe ben. Iemand hier ook wel eens last van? Liefs
Daar heb ik nog steeds last van, vaak rond de 12e a 13e week wordt het minder. Vannacht ook veel wakker gelegen en ben dan gebroken als ik op sta. Ook inderdaad heel moe en niet kunnen slapen.
Hier nog zo 1!!! Word er gek van, ben dood moe, maar rond 6 uur ben ik klaar wakker en heel soms kan ik dan nog een uurtje rekken, maar kan er beter uit gaan en als het kan (vaak niet) later nog ff terug in mijn bedje duiken!! had afgelopen dagen avonddiensten,maar was gebroken!! Denk maar zo, het lichaam is vast aan het wennen om kort te slapen!!! over 8 maanden zal ik misschien nog meer slaap te kort hebben hebben jullie verder nog andere kwaaltjes?? Ik heb een beetje gespannen borsten met soms wat pijn, slecht slapen, ontstoken tandvlees,veel lucht in de darmen, van af einde van de middag een ontzettend opgeblazen buik (broek kan niet meer dicht), wist trouwens niet dat dit al kon zo vroeg in de zwangerschap, maar zullen de darmen wel zijn!! maar er zijn ook zat momenten dat ik echt nu l komma nul voel en dan slaat de onzekerheid weer toe!! maar goed we blijven positief!! Dit keer moet het gewoon goed gaan!!
Ooow men ik slaap ook zo slecht! En sliep sinds mijn dochter in 2008 geboren is al niet meer de nachten door, gewoon omdat ik veel minder diep slaap. En nu is het NOG erger. In feite ben ik alleen misselijk als ik heel moe ben, maar dat is nu dus elke dag (blurk ) Ben trouwens 9 weken zwanger...
haha ken het, rond een uur of 6 klaarwakker.. Maar ja dan moet ik er toch al bijna uit, dus ga er dan meestal maar uit om de hond alvast te doen en extra stuk met hem te lopen. Hij vindt het iig niet erg haha.
hier ook dezelfde klacht!! al sinds dat ik 4 wkn zwanger ben. word standaard 2 a 3 keer wakker per nacht en kom dan moeilijk weer in slaap. en kan ook niet meer uitslapen en dat kon ik als de beste. maar begin er nu aan te wennen. maar hoop inderdaad dat het straks beter word. nou succes en nog even volhouden!!!!
hahaha, wat een mazzel voor je hond Corina!!! Ik werk heel onregelmatig en das nu niet zo heel fijn, maar ja, neem alles voor lief!!!
Hahaha ja die heeft echt mazzel nu, helemaal met thuiskomst, heerlijk zonnetje en loop dan altijd een extra stuk door het park. Dus minimaal een wandeling van een uur, die is dan bek af na de wandeling haha, zoveel spelen met andere honden en rennen en doen. Daar heb ik dus geen kind meer aan lol. Gisteren ben ik om kwart over 9 naar bed gegaan omdat ik me echt even niet lekker voelde, zweten, veel buikkrampen en duizelig, heel veel wakker geweest die nacht tot vervelends toe en veel liggen draaien *sorry manlief...* Nu gaat het gelukkig weer wat beter, kan alleen nog niet wakker worden, maar ja het zonnetje schijnt, de kleine zit nog steeds vast dus we voelen ons goed
hoi hoi, Wat fijn om te horen dat anderen er ook last van hebben. Als is het natuurlijk niet erg fijn. @jeroen Ik heb de ene keer ook meer last dan de andere keer en dan slaat de onzekerheid ook erg toe. Gisteren bv toen had ik weinig kwaaltjes. terwijl ik me nu niet echt prettig voel. Aangezien dit ook mijn eerste zwangerschap is weet ik ook niet wat ik allemaal moet verwachten
Hey allemaal, Mijn kwaaltjes gingen ook van links naar rechts en van erg naar minder/niks, maar 13 weken en 3 echo's verder weet ik dat het goed zit. Dat slechte slapen heb ik nog steeds, héél vermoeiend terwijl ik al zo moe ben groetjes
Omdat je zwanger bent slaap je lichter en kan je zelfs levensechte dromen hebben... Probeer overdag ook nog wat te rusten als je lichaam dat van je vraagt... En ook ik heb er nog last van komt vanzelf wel goed...