Zou ik zwanger kunnen zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Eerised90, 10 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

Ik heb gister mijn spiraal laten verwijderen omdat ik al die tijd al veel hoofdpijn had en de laatste 2,5 maand veel steken en pijn in mijn buik had.
    Nou bleek dus dat ik die steken en pijn in mijn buik had, doordat de spiraal niet goed zat, hij zweefde ergens in het midden van mijn baarmoeder en baarmoederhals..
    Maar als je spiraal niet goed zit, ben je niet goed beschermd.

Ik heb dus ook sinds een paar weken gespannen borsten en ze zijn ook gegroeid. Ook mijn tepels doen soms zeer.

Heb ook al een tijdje (2 weken), meer witte afscheiding, maar het stinkt niet!

Ik ben al 5/6 weken niet normaal ongesteld geweest, heb alleen 1dag 2x een hele lichte kleur bloed verloren, dat was 4 weken terug.
    Normaal werd ik wel een week ongesteld met de spiraal.

Ik ben al eerder zwanger geweest, en had toen last van erge stemmingswisselingen, wat ik nu ook wéér heb.
    Heb het toen weg laten halen, omdat ik heel jong was, en m'n vriend en ik waren er nog niet aan toe.

Ik weet wel zeker dat ik NOOIT meer een abortus wil.

Heb 3 weken terug een test gedaan, die zei dat ik niet zwanger ben.

Mijn vraag is dus, Zou ik zwanger kunnen zijn? Gezien de sympthomen?

Hopelijk zijn er hier vrouwen die mij antwoord kunnen geven op mijn vraag.

Groetjes Desiree

2. Als je zekerheid wil zou ik een test doen!

3. Ik had net een heel klein beetje lichtroze bloed toen ik ging plassen..

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.153
    113
    Vrouw
    Nog een test er tegen aan gooien over een paar dagen misschien dat je dan meer duidelijkheid hebt

Groetjes Nicole

5. Ja precies.

Ik hoor wel veel verhalen over vrouwen die zwanger zijn geworden toen ze de spiraal hadden, en die een miskraam hebben gehad.

Even afwachten dan maar en volgende week een test doen!

6. Ik ben dus net ongesteld geworden.. Wel heel raar heel veel bloed, leek een beetje op "balletjes".

Dus 'n test is niet meer nodig :(

Deel Deze Pagina