Deed een test omdat k gwn bieuwschjerjg was en toen zag ik een hele lichte streepje meteen na een paar sec. Zien jullie hem ook
Dit is kruidvat toch?.sorry dit resultaat heb ik ook wel eens gehad en was niet zwanger. Je had beter een ovutest kunnen doen.
Ja Kruidvat 4 dagen voor je menstruatie meet ie. K deed m vorige week ook en toen gaf ie niks aan was ie bLanco. En tot m'n verbazing zie k een streep op de test
Je hebt toch helemaal nog geen eisprong gehad?Dat is dan lastig zwanger worden hoor.Verder eens met rogijuli...een pennestreep is altijd negatief. En dit is een pennestreep,een veel te dun lijntje.
Weer wat geleerd. Nee deed de test omdat k daar gwn zin in had en tot m'n verbazing zag ik een streep en dacht ik ff delen!
Een smalle streep alsof er met een pen een streepje is gezet (daarom de naam pennestreep). Een geldig resultaat is blauw en breed net zoals de controlestreep. Hij mag dan wel lichter blauw zijn, maar moet wel duidelijk breed zijn en niet zo smal als jouw streepje nu.
Tja... dat zit vaak in de test. De ene keer heb je ze en de andere keer niet. Ik heb ze ook wel eens gehad. Maar heb ze het meeste gehad met de kv kruisjes test (early).
Als je googled op pennenstreep test dan zie je afbeeldingen meerdere kv early testen met dit resultaat. En tis echt negatief want er had iemand een nega bloedtest en een pennestreep op de kruidvat test.
Je typt bij google in "pennenstreep test" dan zoeken en dan ga je naar Afbeeldingen. Dan krijg je allemaal foto's van testen enzo te zien.
Helaas heb ik dit afgelopen ronde ook meegemaakt met een cb plus. Deze werken denk ik hetzelfde. Ik was helemaal blij.. maar de meiden hier hebben mij weer met 2 voeten op de grond gezet en gelukkig maar want ik kreeg gewoon mijn menstruatie. Ik hoop voor jou natuurlijk dat het anders is.. Bij mij komen de plus testen er niet meer in en heb me zelf ook plechtig afgezworen niet meer te testen voor NOD