Geen symptomen meer, dinsdag echo.... eng!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Krullebos, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Sinds 2 weken zijn mijn symptomen verdwenen. Ik t begin was ik regelmatig moe, had snachts last van mijn borsten, soms een wat misselijk/vol gevoel en at weinig...
    Ook moest mijn riem wat losser, nu weer op t oude gaatje.

Sinds 2 weken is dit allemaal verdwenen, ik voel me absoluut niet zwanger meer...

Hebben mensen hier ervaring mee? Dinsdag de eerste echo, vind t doodeng. Denk steeds Dat t niet goed is.....

2. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Bij mij verdween alles 3 dagen voor de echo. Niks aan de hand! Beebje deed en doet het super!
    Zolang je geen bloedingen hebt gehad zou ik me geen zorgen maken;)

3. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Herken dit wel, ben tot nu toe echt door de zwangerschap heen gefietst.
    Ben niet misselijk geweest, wil geen andere dingen eten, slaap alleen wat. Meer. Ben in t begin ook afgevallen in plaats van in gewicht bij te komen.
    Bij 7 weken kregen we de eerste echo (ivm mmm) en bleek ik zwanger van een tweeling. Ik werd gewaarschuwd voor extra kwaaltjes maar tot op heden niet echt.
    Dit maakte mij (nog steeds) erg onzeker maar tot nu toe blijven de echo's goed.
    Ben inmiddels 28 weken zwanger ben snel vermoeid, heb een mega buik en voel de kindjes goed. Dit geeft me iets meer vertrouwen!
    Succes dinsdag

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja!

Ik ben vanaf de 5.5 weken doodziek geweest, en stipt week tien was alles over...kiplekker en zo fit als een hoentje..

zie banner....dus dont worry!!

5. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik zou me ook geen zorgen maken. Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap ook. Geen klachten meer voor de echo. En ik had gewoon migraine, zo spannend vond ik de echo.

Succes en veel plezier bij de echo

6. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ook hier iemand die vooral in week 4-7 vanalles voelde (zonder echt beroerd te zijn ofzo) en daarna een stuk minder, op achteraf toch wel wat vermoeidheid na dan. En ook hier was de echo echt helemaal in orde :) Maak je maar geen zorgen, je lichaam raakt gewoon wat gewend aan die hormonen!

7. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Ja.. Heeel herkenbaar! Wij mogen woensdag voor de eerste keer.. Stom he, dat je toch die bevestiging nodig hebt.. Verschrikkelijk die onzekerheid!

8. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ook bij mij waren de klachten opeens over, wat een opluchting was dat hahaha. Veel succes bij de echo en lekker van je zwangerschap genieten.

9. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Ik had het ook, klachten werden steeds minder en was zo bang dat t niet goed zou zijn! Uiteindelijk niks aan de hand gelukkig!!

10. danip

danip Niet meer actief

Hier ook, ineens was ik niet meer extreem moe, geen pijnlijke boobies meer, en alle andere vage dingen waren ook echt ineens weg. Maar alles was helemaal in orde :) Succes morgen!

11. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    hier nooit kwaaltjes gehad!?!!

Deel Deze Pagina