Bij mijn vorige zwangerschap ben ik de hele dag door misselijk geweest van 7-16 weken en met 18 weken was het helemaal over. Ik hou er al een beetje rekening mee dat ik binnenkort weer misselijk ga worden. Graag jullie positieve en ook negatieve ervaringen
Mijn eerste zwangerschap heb ik 9 maanden lang overgegeven. Nu ben ik weer heel misselijk geweest, maar toch minder dan de 1e keer. En na het eerste trimester was het goed te doen! Geen idee of het met t geslacht te maken heeft (1e keer meisje, nu een jongen), maar het is mij nu alles meegevallen. Ik hoop voor jou hetzelfde!
bij mijn eerste flink misselijk van week 6-14 ongeveer en nu is het ook alweer ruim een week flink bezig.
Bij de eerste nergens last van gehad, ook verder in de zwangerschap geen kwaaltjes. Nu de eerste 10weken ongelooflijk misselijk, met moeite een cracker met kaas binnen kunnen krijgen en nog moeilijker diezelfde cracker binnen kunnen houden! Gelukkig is het nu langzaam aan het minder worden en ik kan al wel 1 beschuit met vlokken eten 's ochtends! (normaal eet ik er 2) Dus heir is het andersom
bij de eerste en de tweede veel misselijk niet overgeven vooral alles willen eten en dan na enkele happen niks meer hoeven van de misselijkheid nu derde nergens lastvan was zo nu en dan met vlagen misselijk maar eigenlijk niet benoemenswaardig
bij de eerste redelijk misselijk van 6,5 week tot week 14 nu bij de tweede verschrikkelijk misselijk van week 5,5 tot ??? Ik hoop dat t snel over is, hield op een gegeven moment niks meer binnen, heb nu medicijnen
Bij de eerste misselijk van week 6-13. Toen was week 6 en 7 het ergst. Merkte toen dat minder slaap en vet eten de misselijkheid verergerde. Nu houd ik daar vanaf het begin rekening mee en ben inderdaad vanaf week 5 weer misselijk, maar voor mijn gevoel beter uit te houden dan de eerste zs door meer op tijd naar bed en gezonder eten. Het wisselt nu ook meer, heb ik het idee: dan weer een aantal dagen alleen s ochtends of s avonds wat misselijk, dan weer een aantal dagen voortdurend misselijk. Manlief had vanmorgen kamille-honing thee gezet voor me, toen ik nog in bed lag (de schat ) en het lijkt te helpen om even wat warms te drinken voor het opstaan.
bij mn eerste en 2e kindje beetje misselijk met vlagen. nu bij mn 3e vanaf week 6 dag en nacht kotsmisselijk! ben nu bijna 15 wkn en t is iets minder aan t worden... dus zegt niks volgens mij. elke zwangerschap is weer anders.
1e soms misselijk, enkele weekjes, niet noemenswaardig. 2e redelijk misselijk, of meer dan de 1e iig. 3e niet misselijk.
eerste misselijk tot 12e week... tweede helemaal nergens last van gehad derde helaas wel weer behoorlijk
Beiden erg misselijk en veel overgegeven. Bij de eerste was het met 16 en een halve week plotseling over en deze keer al met 15 weken. Scheelt toch wat
Bij de eerste nergens last van gehad (alleen moeoe), deze keer behoorlijk misslijl helaas, een lichte tegenvaller dus...
Hej, Bij de eerste vanaf week 6 tot week 18 misselijk geweest en gaf ongeveer 3 keer per dag over. Nu een weekje misselijk geweest. Toen ik erachter kwam dat dit kwam omdat ik te weinig at (deed ik omdat ik bij de eerste misselijk werd als ik te veel at) en meer ging eten was het snel voorbij. Daarna niet meer misselijk geweest
bij daniel 8maanden overgegeven, bij lydia alleen 3x na een giga poepbroek van daniel dat beviel me heel stuk beter
Eerste keer redelijk misselijk (hele dag door, en 's avonds het ergst) tot 16 weken. Tweede zwangerschap was het erger, en ook langer helaas. Pas sinds 20 weken heb ik er echt geen last meer van. Komt denk ik omdat ik minder aan mijn rust toekom.
1e zwangerschap alleen de eerste 12 weken zenuwen misselijkheid/overgeven gehad. en bij de 2e ga ik nu nog steeds dagelijks over mn nek helaas