Bij mijn dochtertje op de peuterspeelzaal heerst waterpokken, dit weet ik van vorige week woensdag ookal weet je zelf niet of het wel of niet gehad hebt heeft het geen nut om haar thuis te houden omdat de incubatietijd 12-21 dagen is was de besmetting er al voor het briefje er hing natuurlijk! En was ze toen ookal naar de psz geweest! Op advies van de verloskundige heb ik mijn antistoffen laten prikken omdat er onzekerheid was of ik het zelf nu gehad heb, helaas is die uitslag nog steeds niet binnen! Morgen gaat mijn dochtertje trakteren en mag ik mee maar stiekum vind ik dat eng omdat ik een kleine kans heb dat ik geen antistoffen heb en dan zoek ik het wel op zeg maar, maar ook is de kans dat mijn dochter het al meegenomen heeft! Moet ik nu maar niet meegaan? Wat is het risico ben nu 13 weken zwanger! Bedankt vast!
HOihoi, Je kan mee gaan... uit voor zorg: zorg dat niemand in je gezicht kan niezen en laat niemand je zoen en, ga voor dat je naar huis gaat even naar het toilet en was je handen goed! Imke
Uitslag is positief ik heb gelukkig antistoffen tegen waterpokken dan kan het dus geen kwaad als mijn dochtertje het nu krijgt en kan ik Het ook niet meer krijgen! Ben opgelucht nog bedankt Voor jullie antwoord echt fijn dat jullie dit doen! Liefs