hoi meiden, ben nu net vijf weken zwanger en heb sinds 2 dagen ook geen symptomen meer. heb last van buikpijn rond mn schaamstreek, maak me erg zorgen dat er iets mis is met ons kleintje....op verschillende sites lees je verhalen dat dit t begin kan zijn van.... ik durf er niet aan te denken en hou me er maar aan vast dat k geen bloedverlies heb. maar ik weet dat t niks wil zeggen mn zus is er 3 keer achter gekomen bij de eerste echo! 4 januari mogen wij voor de echo... we blijven hopen..... liefs kaatje
Meiden die symptonen zeggen helemaal niets. Alleen met bloedverlies zou je iets kunnen zeggen... Klinkt lullig, maar het is zo. En mocht het misgaan, dan kan je daar niks aan doen om het te voorkomen. Probeer er gewoon vertrouwen in te hebben. Genieten lukt misschien niet zo goed als je zo angstig bent, maar dat komt nog wel. Ik heb mijn eerste zwangerschap ook voornamelijk gepaniekt en het is gewoon zonde. Nu kies ik er gewoon voor vertrouwen te hebben en als het dan toch niet goed is, is er niets wat ik nu kan doen om dat te veranderen...
Ik heb nog helemaal nergens "last van"'. Het is ook nog maar 6 weken, dus het kan nog komen! Heb zelf nog een baby van 11 maanden en heb het idee dat ik nu minder bezig ben met het voelen van alles. Die kleine neemt alle tijd in beslag. Ik hoop dat het zo blijft, zou wel goed uitkomen