iemand ervaring met Homecare???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meidenhuis, 12 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Bij mijn twee meiden had ik een ander kraambureau maar deze is mij telkens niet bevallen.

Nu heb ik van een familielid goede verhalen gehoord over home-care.

Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met homecare?

Het gaat mij met name om het huishouden en of het leuke meiden zijn. Bij mijn vorige twee had ik kraamverzorgsters die alleen de controles bij mij deden en de rest van de dag televisie keken. Ze hebben hooguit 2x per week mijn toilet gepoetst. Je kunt je voorstellen dat ik toch echt wel wat hulp in de huihouding nodig heb na de bevalling aangezien ik twee peuters en een hond heb.

Borstvoeding ben ik meeeeeeeeeer dan ervaren in en behoef dan ook geen hulp. Ik doe alles het liefste zelf met de baby: badjes verschonen etc....

Vroeg mij ook af of het een hele rare vraag zou zijn dat als ik boven lig zij mij voorziet in drank (nee geen alcohol maar thee en dergelijk) zodat ik niet iedere keer zelf de trap op en af moet met mijn bekken (zoals de vorige keren).

Liefs,

Lindsay

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Heb twee keer kraamzorg gehad via homecare, twee keer dik tevreden hoor.

Allebei nette (iets oudere) dames die heel fijn hielpen met babietje verzorgen, controles deden en verder het huishouden draaiende hielden. Hoefde overdag beide keren helemaal niets te doen, heerlijk!

En allebei hadden ze respect voor wat ik wilde (of niet wilde; wilde niet 'verzorgd' worden en geen thermometer in mijn kont enzo :D)

Werd netjes na 1 of 2 dagen gebeld of alles nog goed ging, of ik tevreden was en dat soort dingen.

3. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

mocht dat ja, geen ding in je kont!!!! vond dat iedere keer zooooooooooooo beschamend!!! Zelfs als ik het zelf deed, tsja ze bleven er ook bijstsan en mocht het niet onder de dekens doen.

4. mieppie1

mieppie1 Actief lid

9 nov 2009
    159
    0
    0
    roermond
    had gewoon een oorthermometer hoor

Deel Deze Pagina