Hallo, Mijn naam is Els en ik ben 6 weken zwanger. In het begin had ik wat zere borsten, maar verder geen symptomen. Nu zijn eigenlijk alleen mijn tepels gevoelig, maar echt misselijk ben ik niet. Heb wel af en toe een wat zeurend gevoel in mijn buik. Is dit wel normaal? Ik lees overal dat je borsten zeer moeten zouden doen.. Ik hoop dat jullie me antwoord kunnen geven. Groetjes els.
Niks moet hoor Ik had met 6 weken ook helemaal geen symptomen behalve het gevoel alsof ik elk moment ongesteld kon worden. Geniet ervan en maak je niet te druk hoor!
nee hoor els je hoeft je hier echt geen zorgen over te maken iedere zwangerschap is anders de ene heeft heel veel last van kwaaltjes en de ander helemaal niet,ik heb zelf 3 zwangerschappen gehad en alle 3 waren ze anders bij de ene spuugde ik elke dag alles eruit deden mijn borsten veel pijn en bij de ander had ik juist weer niks wees er blij om juist heerlijk toch om zwanger te zijn en tegelijkertijd geen kwaaltjes?maar aan de andere kant wil je ook wat voelen zodat je zwangerschap na jouwn gevoel meer bevestigt word.
Hallo Els, Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Wij gaan ongeveer gelijk op en ik heb ook nog geen klachten van mijn zwangerschap. Je gaat een beetje zoeken naar dingen om maar een bevestiging te krijgen dat het goed zit. Een aantal dagen geleden heb ik hier ook een oproepje geplaatst (ik voel niks) en daarop kreeg ik 2 geruststellende antwoorden. Kortom, gewoon proberen ervan te genieten, dat doe ik ook. Het heeft niet zo veel zin om je nu zorgen te gaan maken. De eerste echo zal moeten uitwijzen hoe het precies zit. Zolang je geen bloed verliest en geen hevige buikkrampen heb moeten we er maar op vertrouwen dat ons beebje het naar zijn zin heeft daar binnen. Kus, Dolfijn
het is inderdaad zo dat ik zoek naar bevestiging. maar ben nu wel wat geruster. maandag de verloskundige bellen voor een afspraak. luisteren ze eigenlijk de eerste keer ook naar het hartje?
Mijn echte klachten kwamen pas bij 8 weken... Het is voor ieder verschillend hoor, dus geen zorgen meis! Hartje horen doen ze idd pas met 12 weken ongeveer. Wel kun je een vervroegde termijn bepalings echo vragen, dan kun je het hartje zien kloppen. gewoon je onzekerheid en angst vertellen en wie weet. Succes!
hoi hoi, bij nemen de klachten nu ook iets af. begon met echt zere borsten doet nu bijna geen pijn meer. nog wel steeds buikpijn. heel licht dan of ik ongi moet worden. zat me ook al heel erg druk te maken omdat ik weleens ergens gelezen heb dat het kan zijn dat je een miskraam krijgt als je klachten afnemen. Maar ja ik lees gewoon te veel dat is denk ik het probeem. Gewoon lekker genieten en we zien het wel liefs Deb