als k na de wc en ik druk (jaa dom hoor) ma dan doet het iets in me buik pijn heel raar.. kan het ook zo zijn dat je nie zo vaak hoeft te plasse dat het pas na een maand komt? en maagzuur? heb wel dat het soms naar boven komt..als ik iets gegeten heb? alsof je boert ma dan kom er wa mee...beetje zuur ja.. graag een reactie
volgens mij stel je onder een ander topic ook al vragen. Je kan wel alles als symptomen van zwanger zijn gaan zien maar dan maak je jezelf alleen maar gek. Dus even afwachtent tot je volgende ongi. En dus niet alles als een teken van zwangerschap zien. Pas als je overtijd bent ff testen. Succes groetjes Nikkie
je kunt alles verwachten Ik plas ook niet meer heb van de week wel wat maagzuur gehad maar goed ik weet ook niet of dit met een zwangerschap te maken heeft ik heb nog niet positief getest
nee daarom.. ik ga juist elke keer na de wc...alles aat da goed en ja je hebt dan allmaal dingen die je normaal nie hebt en datgaat je opvalle he gewoon duime
ik ben niet overtijd dat is het probleem mar tis voor mij een beetje moeilijk heb van alles en de ene zegt kan wel kan niet ik wact gewoon af de 21e moet ik ongi worden.. ma bedankt!
hallo ja ik ging gister door de grond van de bukpijn daarna van me tepel als je ongi moet worden. ma dat kan niet eens later iets steekjes onderin.. en toen viel ik in slaap is dit wat? graag reactie pfff
op wat voor cyclusdag zit je? want je eisprong kan ook pijn doen. en anders moet je gewoon afwachten (ik weet dat het moeilijk is) tot je ongesteld moet worden en dan testen. liefs san.