geen symptomen meer..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bunchy, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.432
    483
    83
    Hoi, ik ben nu 10 weken en 5 dagen maar had dit bericht ook een week geleden kunnen schrijven..
    ik heb nl geen symptomen meer; niet meer misselijk, ook veeel minder moe, 's nachts niet meer mijn bed uit om te plassen...
    ik voel me eigenlijk weer gewoon!

    Enerzijds geniet ik hier erg van maar anderzijds baart het mij zorgen... het zal toch niet mis gegaan zijn?
    precies 2 wk geleden hadden we een goede echo (bleek ik wel 4 dg minder lang zwanger dan ik dacht, wat ik me tot op heden niet kan voorstellen, want heb eisprong gevoeld).

    Over 2 wk hebben we de termijn echo... (in verleden missed abortion gehad met 14 wk waarbij eerste echo ook goed was en tweede dus niet).
     
  2. mw21

    mw21 VIP lid

    24 okt 2010
    5.168
    158
    63
    Zorg
    't Westen
    Snao dat je onzeker bent maar moet je niet doen!! Heb ik ook gehad na 8 weken symptomen komen en gaan en lichaam went aan hcg!
     
  3. c85

    c85 Lid

    25 mrt 2009
    90
    0
    0
    Als je je zo ongerust voelt en zeker met jou voorgeschiedenis zou ik gewoon de vk bellen, om te vragen of je even mag langs komen voor te checken, want zorgen zijn ook niet goed voor je kindje! Met mijn zwangerschap van mijn zoontje heb ik ook vaak gebeld hoor, maar ik bloedde iedere keer, en ze zeiden tegen me liever te vaak bellen dan een keer te weinig, je moet kunnen genieten van je zwangerschap:) Succes!
     
  4. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.432
    483
    83
    onze vk maakt helaas zelf geen echo's....
    en in zkh hebben ze niet zomaar op korte termijn plek als het geen spoed betreft.
    En als ik nu denk aan een echo word ik nog zenuwachtiger..
     
  5. Paarse80

    Paarse80 Fanatiek lid

    5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    O wat herkenbaar je onzekerheid. Ik heb ook een MA gehad en voelde me toen enorm zwanger, had alle symptomen, maar het bleek dus niet goed te zijn.
    Deze zwangerschap had ik in het begin wat last van mijn borsten, maar zo rond de 10 weken hield het op. Ik zat helemaal in de stress. Ik kreeg wel, om me gerust te stellen, elke week een echo. Daar had ik veel aan. Rond de 10 weken wordt het HCG gehalte wat minder, waardoor symptomen kunnen afnemen.

    Je onzekerheid zal nog wel even blijven. Dat ging bij mij pas weg toen ik de baby voelde bewegen.
    Meid ik wil je veel sterkte wensen. Misschien even bellen met je VK, zodat die je gerust kan stellen.
     
  6. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.432
    483
    83
    Dat stelt mij ook wel gerust. Bij mijn MA had ik ook alle symptomen.....
     
  7. Bob1981

    Bob1981 Fanatiek lid

    7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ik ben nog veel minder ver maar ik heb ook de ene dag helemaal nergens meer last van en de andere dag wat last van kwaaltjes...maar zelfs als ik kwaaltjes heb zijn het niet de echte voor de hand liggende...ik ben alleen maar moe en soms een weeig gevoel en daar blijft het bij...
    Ieder lijf is anders en reageert anders op de zwangerschap...het blijft onzeker en er is niets over te zeggen...
    Gewoon naar je vk bellen en laat je geruststellen...zie het niet als vervelend of zeuren maar jij moet genieten en gerust gesteld zijn...

    Heel veel sterkte meid!! En ik hoop dat je nog heeeeel veel kan en mag genieten van deze zwangerschap!

    Liefs
     

Deel Deze Pagina