Ik snap er niks van..Diepe zucht

Discussion in 'Zwanger worden' started by geheimpjee, Nov 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

Oct 31, 2013
    225
    0
    0
    Al een aantal dagen gebruiken we ovulatie tests..de eerste dagen meteen een heeel licht streepje.. toen 3 keer niks en gisteren heel licht weer. en vandaag weer niks.. (volgens de calculator van hier zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben).. Ik snap er niks meer van.. wat betekend dit.

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik denk dat je eisprong nog moet komen. Doorgaan met testen, hopelijk vind je de LH-piek de komende dagen. Misschien is je eisprong op een andere dag dan je zelf altijd dacht. Succes!

3. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

Oct 31, 2013
    225
    0
    0
    jaa dat denk ik dan ook..maar ik snap die lichte strepen niet van de eerste en 5de dag testen. dan denk je hij komt er bijna aan en dan is die de volgende dag weer helemaal wit.

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Welke gebruik je? Ik weet dat die van de action zelfs reageerde toen mijn vriend erover plaste.. Dat gaf een licht streepje.

5. giebel

giebel Fanatiek lid

Aug 26, 2011
    2,566
    601
    113
    Ik heb nooit testen met streepjes gedaan, omdat ik hier altijd van die verhalen lees over onduidelijk en niet weten wat het betekend. ik doe dus digitaal v cb, duurder maar ook duidelijkheid. heerlijk. ik kan je dus niet helpen mbt jouw testen...

6. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

Oct 31, 2013
    225
    0
    0
    .

Jaa die van de action. echt??? nou lekker dan heb ik nog een doosje van. zou mijn vriend ook eens laten doen ben benieuwd. had net wel even een korte pijnscheut helemaal in mijn onderbuik..

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Die van de action deden het bij mij prima hoor, eerst wit, daarna oplopend en daarna een knaller

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ovulatietesten zijn niet echt betrouwbaar.
    Het kan ook zijn dat je een ronde overslaat en geen eisprong hebt. Dat kan door stress of ziekte komen.

9. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    En houdt in je achterhoofd dat de calculators die je online kunt vinden, maar een indicatie zijn. Zou nog ff doorgaan met testen

10. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ja echt, ik had daarna ff gegoogled.. blijken mannen ook wat LH te hebben :D

11. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

Oct 31, 2013
    225
    0
    0
    jaa we testen ook gewoon door..kan dat echt een eisprong overslaan? ik hoop het niet. ik heb verder een goed gevoel..

12. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Het heeft met veel factoren te maken; heb je meer gedronken voor de test dan de vorige, gebruik je ochtendurine of altijd op dezelfde tijd? Ik gebruik nu 3 maanden ovulatietesten en mijn ervaring is dat je niet moet kijken naar een licht of iets donker streepje. Hou je alleen bezig met een knal test. Die is positief de rest niet. Bij mij lopen de testen nooit geleidelijk aan op tot een knaltest. Dus gewoon door blijven gaan :)

13. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

Oct 31, 2013
    225
    0
    0
    Dat is wel een goede ja dat ga ik dan maar doen.

14. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Inderdaad een ovulatie test kan alleen maar positief of negatief zijn. Niks ertussen.
    Lichte streepjes zeggen helemaal niks behalve dat iedereen standaard wat LH in het lichaam heeft zitten. Dus die zijn negatief.
    Daarom staat er ook in de bijsluiter dat het test streepje minimaal net zo donker moet zijn als het controle streepje.
    Het kan wel zijn dat je een opbouw ziet, maar ook dat wil niet altijd iets zeggen helaas.

Voorbeeld, ik had deze maand op cd9 al een ovu test die bijna net zo donker was als de controle streep. Schrok me al rot aangezien we met IUI bezig zijn en dit veel te vroeg zou zijn. Volgende dag weer zo goed als wit om uiteindelijk op cd 15 een eisprong te krijgen.

Share This Page