Hoi, Ik lees hier allemaal verhalen van de symptomen waaraan je zou kunnen merken dat je zwanger bent. Ik voel al maanden vanalles, maar ben nog steeds niet zwanger. Nou vraag ik me af, hoeveel van jullie hadden nergens last van, en bleken toch zwanger te zijn? En ik heb nog een vraagje, wanneer vindt de innesteling plaats, en brengt deze altijd een bloeding met zich mee? Ik hoop elke keer als ik naar de wc ga wat te vinden (als je begrijpt wat ik bedoel), maar tot welke dag moet ik hopen? Alsvast bedankt voor jullie info! Groetjes, Miepje
hallo ik heb geen antwoord op de vraag van syptomen maar wel op de innesteling,de innesteling vindt meestal 5dagen na de eisprong plaats ik zelf heb bij me eerste zwangerschap wel een innestel bloeding gehad bij deze zwangerschap niet,mijn gyncoloog zei tegen mij dat het niet altijd hoeft ieder vrouw is anders,ik maakte me er zorgen om maar hoefte dus niet
heey, ben helaas nog niet zwanger,maar een vriendin van mij had helemaal nergens last van toen ze zwanger was.de ene vrouw voelt van alles en de andere (bijna) niks. en ja innesteling heeft niet iedereen,zoals al eerder werd vermeld, bij iedereen is het anders. succes!
Hoi, Nou ik had ook niet veel last hoor van symptonen, wel moe en last van kramp in mijn buik....en heel veel positieve ovulatietesten! Succes en ik hoop dat je zwanger bent...
Bij het overgrote deel van de vrouwen wordt er geen bloed verloren tijdens de innesteling! Hoop voor je dat het snel lukt!
ik heb ook bijna geen symptomen,alleen gevoelige tepels,en af en toe steken in mijn buik. trouwens ik moet ook niet vaker naar de w.c,hebben dat meer meiden? en ik heb ook geen innestelingsbloed gehad liefs love31
Ik wist eerst niet dat ik zwanger was geen sympthomen gigng naar de dokter voor de prikpil en die ontdekte dat ik zwanger was paar weken daarna begonnen de sympthomen te komen had geen innestelings bloeding maar was nog aan de pil door de pil heen zwanger geraakt
Ik heb maandag een test gedaan en die was positief.. (vanavond ga ik nog even een test halen voor de zekerheid ) Maar heb ook helemaal niks gemerkt en ook geen nestelbloeding... Liefs
Nou, ik heb al heel veel negatieve ovulatie testen gehad . 3 van die dure sets gekocht, en geen eisprong. Omdat ik wel ongesteld wordt, is 'ie natuurlijk wel geweest, maar je wil toch zeker weten dat je op de juiste dag klust... Wel fijn om te horen dat er dus meestal geen bloeding optreedt. Ik dacht dat dat standaard was.
Hoi Miepje, Het hoeft niet altijd zo te zijn dat als je menstrueert je een eisprong hebt gehad. Ik dacht ook altijd van wel, maar door al mijn gegoogle kwam ik er dus achter dat dat niet zo hoeft te zijn. Groetjes Caro
Ik ben hiervoor ook naar de dokter geweest, en die gaf me een printje waarin stond dat dat wel zo was. Ik geloof dus eigenlijk liever mijn dokter... Ik ben nog geen jaar gestopt met de pil, dus hij doet verder nog geen onderzoeken... Nog een paar maandjes van elke keer hopen dan maar, en als het dan nog niet raak is, mag ik me laten onderzoeken.