Zwangerschap te kort 33+

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwaantje1985, 24 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Hebben jullie ook niet het gevoel dat het allemaal veel te snel gaat?
    Ik heb zelf namelijk geen klachten (33+4) voel me dolgelukkig en geniet echt van deze tijd. Het idee dat ik nog maar 2 weken hoef te werken en daarna over 4 weken ben uitgerekend vind ik allemaal wel heel dichtbij komen.

Nog gekker vind ik dat ik nu evt al met verlof zou kunnen als ik dat zou willen.. Ik zou zo nog wel een paar maanden door kunnen waggelen.. het gevoel, het getrappel, mijn buik, ik vind het allemaal heerlijk!

Uiteraard kijk ik heeel erg uit naar de komst van de kleine meid, maar het gaat allemaal wel heel erg snel hoor.......
    Krijg nu echt vragen van Zo jij hebt het nu wel zwaar he en je bent er zeker wel klaar mee nu!! Nee absoluut niet dus haha..
    Hou alles bij in een dagboek, en ik lees nu af en toe al terug en dat denk ik jeetje dat is al zo lang geleden maar toch voelt het nog als vorige week..

2. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    had dat bij de eerste heel erg en nu ben ik echt af aan het tellen. heb wel veel klachten! moet nog fff denk ik!

3. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Haha jij had het zo naar je zin dat je 3 maanden na de bevalling weer zwanger was?

4. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik vind ook dat het hard gaat, vooral sinds de 20 weken is de tijd voorbij gevlogen. Ik kwam afgelopen week tot het besef dat ik met een paar weekjes al thuis mag bevallen, nadat de vlos mij vertelde dat Babymuis al helemaal ingedaald en vast ligt. Nu toch maar snel de laatste dingetjes aan het doen in de babykamer. De babywasjes zijn gelukkig allemaal al gedaan en gestreken maar ik moet nog wel een paar dingetjes halen voor de kleine komt. Ik red het allemaal wel qua tijd hoor, maar de realisatie kwam gewoon wat onverwacht hahaha :D

5. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Heerlijk meid, geniet ervan :) ( en euh hopelijk loop je overtijd, dat Zeg ik nooit maar nu wel ;))

6. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Ook ik vind dat de zwangerschap héél snel is gegaan. Het besef dat binnen ongeveer 5 weekjes ons meisje er gaat zijn is héél moeilijk te beseffen :D.

Nu heb ik sinds een aantal dagen wel ineens héél veel klachten gekregen waardoor het nu wel héél snel mag gaan van mij. Ik ben sinds donderdag thuis van het werk en ben nu al aan het bedenken wat ik al die tijd ga moeten doen. Hoop nu toch wel dat ons meisje niet te lang op zich laat wachten :p.

Maar zolang ik werkte en geen klachten had, vloog de tijd ook voorbij! Nu zal het allemaal wel wat langer gaan duren omdat ik nu echt een het aftellen ben ;). Vanaf de 37 weken mag ons meisje van mij alle dagen komen :D.

7. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Ik vind zwanger zijn bijzonder maar niet meer dan dat.
    Ik heb het super druk gehad het afgelopen jaar dus het is voorbij gevlogen tot een paar weken geleden.
    Nu kan ik niet meer. Ben op en tel de dagen af.
    Ik denk wel, dat het scheelt als geen klachten hebt.
    Zoals jij, dat is toch heerlijk. Geniet ervan!

8. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Vind het ook wel snel gegaan, maar ben ook wel blij met dat het verlof eraan komt. Niet veel klachten, maar wel hele zwangerschap last van slecht slapen, zonder reden, gewoon wakker liggen.
    En ben erg nieuwsgierig naar de kleine, dus die mag wel komen, hoop iets eerder :)...maar geef toe, in mn verlof nog even heerlijk genieten van de kleine in mn buik

9. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ik ben er (33+2) nu wel klaar mee. Zit ook al vanaf 25 weken thuis door bekkeninstabiliteit. Het weinig doen ben ik wel zat. Verder gelukkig tot nu toe weinig klachten. Maar met 37 weken mag de kleine toch wel komen:)!!

10. Sonja839

Sonja839 Actief lid

30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Heerlijk dat je er zo van kan genieten zonder klachten. Dat gun ik iedere zwangere vrouw!! :)

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik vind het ook veel te hard gaan.... Voel me geweldig en geniet intens ....Werk nog steeds zonder problemen ... allemaal voor de vierde keer... Denk dus wel dat dit echt de laatste keer is *huil* :)

12. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat heb jij het heerlijk.

Ik heb de meest vervelende kwaaltjes en tel nu al af. Mijn rug is kapot na werken of te veel doen.

13. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelf vind ik het ook wel hard gaan, maar begin het langzaam wel zat te worden.
    Het is goed voor de kinderen om nog even te blijven zitten maar nog 5 a 6 weken met zo'n buik en slecht slapen pfff.

Natuurlijk zal ik dat getrappel missen, hoogst waarschijnlijk is dit mijn eerste en laatste zwangerschap.
    Ik ben al wel gestopt met werken vanaf 30 weken.

14. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Ik heb ook erg genoten, maar de laatste weken zijn toch wel wat zwaarder..
    En als je er al eentje hebt rond huppelen is dat wel anders merk ik nu ;)
    En overtijd lopen helemaal hahaha! ;)

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik vond het ook heerlijk! Heb 41 weken gelopen en had nog wel ff door kunnen waggelen. Alleen ik was vanaf week 40 zoooooo nieuwsgierig dat ik toch echt niet kon wachten :)

En buiten wat 'buik zit/ligt in de weg irritaties' verder geen klachten gehad hoor! En mijn verlof vond ik heerlijk..

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dat klinkt als een ideale zwangerschap! :)

Helaas herken ik het helemaal niet, heb wel kwaaltjes en heb dankzij mijn eerdere zwangerschap en 3 mk's geen onbezorgde zwangerschap gehad tot nu toe.

Maar jij nog veel plezier met zwanger zijn! :D

17. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    Ja klopt. Maar kijk echt uit naar de bevalling. Gister 2 uur lichte weeen om de 5 min. Dus dit zijn de laatste loodjes. Weet dat het ng fff kan duren. Maar ben op gelucht dat het rommellen is bevonnen. ;)

18. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    Ja klopt. Maar kijk echt uit naar de bevalling. Gister 2 uur lichte weeen om de 5 min. Dus dit zijn de laatste loodjes. Weet dat het ng fff kan duren. Maar ben op gelucht dat het rommellen is bevonnen. ;)

Bovendien heb ik echt veel klachten. Heb helaas weinig energie en heb het et gevoel dat ik mijn dochter hierdoor te kort doe. Hoe eerder ik bevAl hoe sneller ik me beter voel;)

Deel Deze Pagina