Hoi allemaal deze vraag probeer ik bij de topic van anticonceptie te plaatsen mar het geeft aan dat hij gesloten is,mijn eingelijke vraag is dat ik met de pil gestopt bent in januari ben februari gewoon onesteld geweest maar ik vloeide sorry heel erg veel moest steeds naar de w.c weet iemand mis wat dit kan zijn vloeide echt veel vooral de eerste 2 dagen was 6daden ongesteld.maar toen ik aan de pil zat 4-5 dagen,ik heb nog nooit zo veel gevloeit.oke ik hoop een sereuse reactie te krijgen van jullie groetjes stacia
Dit is je eigen cyclus weer, met de pil is alles gecontroleerd. Zonder heb je dus een langere en wat heftigere menstruatie.
Jah maar hoe moet ik mijn nieuwecycl.dan bereken was in jan den 8 ongesteld ,ik zat zo een 4maanden aan de pil en ben in feb den 6 de ongesteld geworden dus wat kan mijn nieuwe cyc zijn dan,en wat ik ook vreemd vindt is witte vloed daar voor was het plakkerig maar nu niet meer ,ik ben bang dat ik nie meer zwanger kan raken heb het niet meer vanaf'ik met de pil was begonnen ,kan iemand ff hiermeer helpen hij is nu gewoon dik maar niet plakkerig daarmee maak ik me zorgen
Ook witvloed is heel normaa, of het nu plakkerig is of niet. je nieuwe cyclus loopt vanaf de eerste dag van je menstruatie.. 8 januari tot en met 5 februarie. de dagen ertussen tellen en dat is je lengte. Nu zit je bijna weer aan je datum, dat kan de afscheiding veroorzaken.
Dus ik kan gewoon zwanger raken want ik maakte me echt zorgen omtrent mijn afscheiding hij plakte niet meer ,dus maakte ik me erg zorgen dus ik kan nu een normale cyc hebben oke nog bedankt voor je reaktie groetjes stacia
Ik denk dat je het over het vruchtbare cervixslijm hebt? Niet alle vrouwen kunnen dit altijd waarnemen ik zie het ook nooit, alleen maar als ik zelf onderzoek doe van mijn baarmoedermond. Vrouwen die dit slijm niet waarnemen raken ook gewoon zwanger hoor! Het Cervixslijm is alleen op je vruchtbare dagen trouwens. Succes
Jah maar dat had ik in het begin wel ik had vorig jaar wel en abortus gepleegd in mei 2007 en zat vanaf juni aaan de pil maar had hem niet goed ingenomen dan ben ik in september begonnen er mee ik had het vruchtbaar slijm wel maar ik ben nu 2maanden met de pil gestopt en zie het niet alleen witte vloed maar hij plakt niet dus daarom maakte ik me zorgen of ik zwanger kan raken .groetjes stacia
Soms merk je het beter als je vruchtbaar slijm hebt en soms niet maar dat maakt helemaal niks uit als het goed is hoor! Ik merk er ook niks van als ik geen zelfonderzoek doe. Maar je kan gewoon zwanger raken hoor maak je maar geen zorgen Groetjes
Oke nog bedankt want ik maakte me zorgen ik had het eerst wel maar nu opeens niet meer vanaf ik met de pil was begonnen,maar heb jij wel kinderen? ben je ook gewoon zwanger geworden? groetjes stacia
Ik ben al eerder zwanger geweest ja. En je kan er ook gewoon over lezen op internet hoor gewoon ff googlen. Er zijn meer vrouwen die het niet merken als ze Cervixslijm hebben. Ik merk het alleen als ik zelfonderzoek doe dan kan je beter kijken wanneer je vruchtbaar bent of niet en dan kan je ook makkelijker je Cervixslijm waarnemen misschien een idee voor jou ook? Nou succes!