Dag dames! Eind november ben ik gestopt met de pil. Hierna wachtte ik op mijn eerste menstruatie, die maar niet kwam. Ik dacht dat dit veroorzaakt werd door het zogenoemde "ontpillen" waar je veel over leest. Maar na een maand van pijnlijke borsten heb ik een week geleden toch getest: zwanger! Ik kan bijna niet geloven dat het echt zo is... De CB met conceptie-indicator gaf 3+ weken aan. Klopt het dat ik nu dan ruim 5 weken zwanger ben? 16 Februari staat de termijn-echo gepland... Spannend! Overigens heb ik nog niet echt last van kwaaltjes, behalve gespannen borsten en een wee gevoel in m'n maag. Alvast bedankt voor jullie reacties!
Meid van harte!! Alleen ik denk dat je al wel ietsje langer zwanger bent dan 5 weken. Hoeft natuurlijk niet want het is een beetje een raadsel wanneer je een eisprong hebt gehad waarschijnlijk? Enig idee? Hoe heb je zelf die 5 weken berekend? Liefs Gwen
gefeliciteerd !! ja indd licht eraan wanneer je je ei hebt gehad.. hmzz eind nov. gestopt .. half dec je ei bijv .. denk indd n week of 6/7 ... ben benieuwd !
Bedankt voor jullie reacties! Denk zelf ook aan een week of 6, 7. Het kan op meerdere momenten gebeurd zijn. Heb mijn eisprong niet echt opgemerkt, dus er zit niets anders op dan te wachten op de echo! Vind het eigenlijk ongelofelijk, vooral omdat het zo snel gegaan is, en durf ook nog niet té blij te zijn, want er kan natuurlijk nog veel gebeuren... Maar fijn om hier te lezen dat iedereen een beetje onzeker is. Liefs
Het is ook nauwelijks te bevatten hoor. Tenminste ik kan het ook nog steeds niet helemaal bevatten. Ik heb ook 16 februari mijn 1e echo, zo spannend en het duurt nog zoooooo lang! Ik was 14 dec voor het laatst ongi geworden en waarschijnlijk heb ik 29 dec mijn eisprong gehad. Dus met de echo zal ik zo'n 9 weken zijn. Liefs Gwen
Gefeliciteerd! Ik denk ook dat je verder bent. Ik heb elf ook eens zo'n indicator gebruikt. Ik was toen 6 weken en hij gaf 1 a 2 weken aan dus die gebruik ik niet meer