Hallo iedereen Ik ben momenteel in ronde 3 en de 1ste ronde had ik 35 dagen , 2de ronde 34 dagen en nu zit ik al op dag 38 en nog niets te bespeuren ... Mijn cyclussen zijn nog nooit zolang geweest niet bij mijn 1ste en ook niet bij mijn miskraam vorig jaar ... Vanochtend al een testje gedaan maar dit was niets 😐 kwa "kwaaltjes" heb ik momenteel regelmatig ongi krampjes maar er komt maar niets ook sneller vermoeid , heb een paar dagen een opgeblazen gevoel gehad nu ook nog af en toe maar minder ...en minder eetlust hmm ik word er gek van !
Toevallig tarwekiemolie gaan gebruiken? Ik heb het idee dat dat bij mij de cyclus wat heeft verlengd de vorige keer. deze ronde slik ik het niet en hij is alweer een paar dagen korter dan de vorige ronde. en heb al meer gelezen dat het bij een aantal de cyclus verlengd.
Ik zou ovu testen gaan gebruiken. Dan weet je of je overtijd bent of een late eisprong hebt.. Als het vakeraadplegen.dat ze heel lang zijn of er zit erg veel verschil in je cycli kan je een gyn raadplegen.
Heb je hiervoor de pil gebruikt? Is nl een heel typisch verschijnsel van ontpillen. Je lichaam kan je aardig voor de gek houden weet ik helaas uit ervaring. Kwaaltjes is echt niks van te zeggen...
Hai Navara, Ik had pas mijn ovulatie rond CD 38. Je bent gelukkig niet de enige.. Ben erachter gekomen doordat ik doorzichtig rekbaar slijm had. Ik had daarvoor ook al heel wat testen versleten! Moet ik er wel bij zeggen dat ik 14-10 een mk heb gehad. De maand erna wel gewoon ongesteld geworden.. En nu zit ik dus ook met een erg lange cyclus! Succes!
Hier hetzelfde verhaal (zie handtekening). Nu aan de teunisbloemolie (eerste 14 dagen om cyclus korter te maken) en ovulatietesten. Bij een cyclus van 39 dagen kan het zijn dat je geen eisprong hebt