Zwanger en zwemkleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Naduah, 31 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi allemaal,

Misschien een hele stomme vraag, hoor. Maar ik zwem iedere week, en pas nu nog wel in mijn badpak (zo'n enigzins corrigerend ding, vanwege het buikje wat ik nog heb van mijn vorige zwangerschap :oops: ) maar niet lang meer want ik begin nu al te groeien, en wat moet ik dan aan?
    Heb al eens gedacht aan een gewone bikini, maar dat vind ik niets.
    Weet iemand waar je een badpak voor in de zwangerschap kan kopen? Een beetje een leuk geval wel.
    Heb me rot gezocht, maar kan niks vinden... Hoop dat jullie me kunnen helpen!

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hoi, bij de prenatal enzo heb je wel badpakken. ik heb van de week gewoon lekker mijn bikini aangetrokken. in het begin wel een beetje vreemd omdat iedereen dan je blote zwangere buik ziet. maar zodra je in het water zit kennen ze toch niets meer zien :D over 5weken gaan wij op vakantie en ook dan neem ik gewoon mijn bikini mee... ik ga geen badpak kopen voor 2 of 3 x aan te doen en dan in de kast te leggen :)

maar als jij elke week wel een x gaat zwemmen is het geen weggegooid geld he :)

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb ook gewoon mijn bikini aan.
    Vind het ook zonde om een badpak te kopen, en ben zowiezo niet zo'n badpakken mens.

Maar als je elke week zwemt en je wel van badpakken houdt, zou ik er gewoon 1tje kopen.
    Je zou ook kunnen kijken naar een tankini.
    Die hebben ze bij de wehkamp, een simpele zwarte voor 50 eurie, best wel duur.
    Maar zie dat ze een leuke blauwe badpak hebben bij de neckerman, en ook een hele leuke tankini.

Hier nog een link met wat badmode:

http://www.anita.com/nl/nl/0,1,103,0__products-main.htm

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

5. Quinta

Quinta Niet meer actief

Bij prenetal verkopen ze ook een tankini. Ik heb 1 gekocht voor 30 euro en al veel plezier van gehad.

6. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ik heb van noppies een superleuke zwarte tankini gekocht, voor € 37,-, vond ik duur zat voor die korte tijd! maar als jij iedere week zwemt, dan haal je het wel eruit toch? Succes met zoeken.

dit is trouwens ook een leuke site, wel wat duurder:

http://www.lingerievoortwee.nl

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

even een vraagje van een nog niet zwangere; wat is er mis met een bikini als een zwangere buik hebt? vind dat juist altijd zo'n mooi gezicht, mijn vriend ook! :)

8. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Niks mis met zwangere buik en bikini hoor! Nu met mijn bescheiden 19-weken buik vind ik het ook mooi. Maar straks als de buik mega is, en misschien zelfs striae heeft :( , vind ik het wat minder denk ik... Zelf heb ik een tankini besteld: heb een heel blanke huid en heb het idee dat ie door die dikke buik nog dunner wordt. Gewoon ter bescherming dus. Heb me ook in het hoofd gehaald dat de beeb dan niet zo in de felle zon hoeft te kijken :p. Zit nu sowieso niet te bakken in de zon.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.138
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mijn beebje vind het niets als ik in de zon zit, te warm en als ik met mn blote buik lig trapt ie me helemaal beurd, zodra ik dan iets over me buik doe wordt het een stuk minder. Dus denk dat de beeb er wel degelijk last van kan hebben!

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    heb een leuke zwarte bij de prenatal gekocht voor 30 euro. dat vond ik wel weer genoeg. mijn buik is mooi hoor, maar de rest niet zo haha, dus geen sexy dingen voor deze mama

11. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

23 mrt 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    ik heb vandaag een leuke gewoone nieuwe bikini gekocht vind het juist wel mooi die zwangere vrouwen in bikini.

12. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Bij Hema hebben ze goedkope, maar die zijn wel heel saai

13. goudlokje

goudlokje Actief lid

2 mei 2008
    109
    0
    0
    sales assistent
    hoofddorp
    Ik heb bij hans textiel gewoon een tankini gekocht in een groter maat.
    Normaal heb ik 46 en nu heb ik maat 50 gekocht.
    Was gewoon een halterhemdje met slip. 19 euro.

14. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Bij de hunkemöller hebben ze tegenwoordig ook leuke positie badkleding.
    2 mnd terug hele leuke tankini gekocht

15. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    De meeste positiemode winkels verkopen ook wel wat zwangerschapskleding. Ik heb zelf voor mijn vakantie naar Mallorca gewoon 2 bikini's bij de HEMA gekocht in een wat groter maatje (broekje in eigen maat, bovenstukje 2 maten groter). En volgens mij volstaat dat prima... maargoed ik ben nooit een badpakmens geweest, en mijn buikje draagt nu (nog) wel heel erg mooi (streepvrij, heel rond)... Anders was ik wellicht minder zelfverzekerd in een bikini gestapt.

Ik wil er niet zoveel geld uitgeven omdat ik de bikini's toch maar een paar keer zal gebruiken. Bij wekelijks gebruik word het de uitgaven natuurlijk wel waard, en het lijkt me ook een stuk comfortabeler zitten dan een (normaal) te groot badpak.

16. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik draag gewoon een bikini.. ga echt niet voor die paar maanden een badpak kopen... en een zwangere buik mag tegenwoordig best gezien worden vind ik hoor... als mensen staren lekker boeiend........

Deel Deze Pagina