iets korter zwanger dan verw8 ....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door hellentjuhh, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanmiddag naar de gyn geweest een heel raar mens die ik dus niet meer neem ....Ze heetf me dus meer bang gemaakt dan gerust gesteld eigenlijk ...
    Bij de echo was alles goed ,alleen ben ik minder ver dan ik weer d8 ...Tsja ben een pco gevalletje die dus altijd een later eisprong heeft !
    En zaterdag toen ik de echo kreeg schatte ze me ook op 6 weken en 4 dagen en vandaag dus ook ,maar dat kon geen kwaad zei ze omdat er maar 3 dagen tussenzat of beeb lag een beetje inelkaar dat kon ook nog ....dus de volgende echo kon ook weer wat anders uitwijzen ...
    Ik weet dat ik me niet druk moet maken ......
    Maar toch maak ik me wel een beetje druk ...

Dat was wel even balen omdat het nu nog langer duurt voordat ik dus die 12 weken voorbij ben ...Maar goed dat is nu weer over ...
    Ze begon over de nekplooimeting of wij dat wilden laten doen ze vertelde hele enge verhalen enzoow en had echt het gevoel dat ze ons bang wilde maken en dat had mijn man ook ...die zei dus ik snap dat ze dat allemaal moet vertellen maar ze had het even tactischer kunnen zeggen ...We kregen een boekje mee en papieren enzoow ......
    Maar in de auto zeiden we al dat doen we dus niet ...

Over 2 weken mag ik weer terug omdat ik me eigen toch wel erg druk maakte om tot die 12 weken door te komen en omdat ze vond dat ik gewoon even lekker mocht komen kijken ....en mij gerust te stellen dat beeb wel gegroeit is dan ....
    Maar ik ga naar mijn eigen gyn dus nu omdat dat gewoon mijn gyn is en een band mee heb gekregen al die jaren in het ziekenhuis

Maar verder ziet het er allemaal goed uit ...beeb ligt in de top van de baarmoeder heel erg hoog dus , er zat veel vruchtwater omheen en dat had ik bij de eerste dus niet waardoor het overleed ....

Hierbij dus ook een foto van mijn eerste echo !

Als de termijn echo goed zit ben ik 30 december uitgerekend

De echo staat in mijn fotoalbum ....

Liefs hellen

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey Hellen,
    Ben je weer zwanger joh! Dat had ik helemaal gemist..ook op het andere forum.
    Van harte meid! Ik duim mee dat deze lekker blijft zitten...tot ongeveer 30 december!
    Liefs

3. MenM

MenM Actief lid

Hoi Hellen,

Laat je niet gek maken! Probeer ook te genieten. Maar ik kan me voorstellen dat de angst er wel in zit bij jullie. In elk geval gefeliciteerd en succes!

Groetjes M

4. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Tsja, dan word ik gelijk nieuwsgierig.. welk andere forum? :)

Hellen wat heb je een mooie echo-foto!
    Lijkt wel anders dan andere echo-foto's..zo duidelijk.

Deel Deze Pagina