geen symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door onyeka37, 11 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onyeka37

onyeka37 Actief lid

6 dec 2008
    233
    0
    0
    tilburg
    hee,ik ben nu 5 weken zwanger maar heb helemaal geen zwangerschaps syptomen,in januarie een miskraam gehad,en curetage,ik ben zo bang dat het weer mis gaat...
    heeft iemand dit mischien ook?
    ik heb al wel drie kinderen en daarbij had ik het wel altijd..

2. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Hoi,

Ik ben nu ook 5 weken zwanger maar merk ook helemaal niets. Ik ben niet misselijk en ook geen kwaaltjes verder. Het is dat ik 3 x een positieve test had, anders zou ik niet weten/voelen dat ik zwanger zou zijn. Het is wel de eerste keer dus ik weet ook niet wat ik moet verwachten... maar vriendinnen hebben het een stuk zwaarder...

Succes en probeer er niet teveel over na te denken. De kans is klein dat het misgaat...

Liefs Nathalie

3. onyeka37

onyeka37 Actief lid

6 dec 2008
    233
    0
    0
    tilburg
    dankjewel, gefeliciteerd met jou zwangerschap! we gaan gelijk op hihi..ik hoop dat het goed zal gaan,ik heb 6 oktober een afspraak in het ziekenhuis,dus het enige is afwachten...
    het blijft spannend de eerste weken he
    liefs wendy

4. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Wat fijn om te horen dat er ook meiden zijn met weinig symptomen, want eignelijk heb ook nergens last van maar toch denk ik dat het misschien wel raak is deze maand... maar probeer nuchter te blijven.

Op goed geluk!:p

5. onyeka37

onyeka37 Actief lid

6 dec 2008
    233
    0
    0
    tilburg
    hopenlijk heb jij over een paar dagen ook een positieve test!!
    laat je het nog weten? groetjes wendy

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.807
    9.316
    113
    Gelderland
    hallo

ik heb ook helemaal nergens last van gehad in de eerste weken als alleen ongiepijn. En zie mijn banner.
    Suc6 en geniet ervan!

liefs Luna

7. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik had bij me 1e kindje ook nergens last van voelde me wel zwanger maar had geen echte kwaatjes in begin. Had idd wel de hele tijd het gevoel dat ik ongesteld moest worden, bij mij kwamen de kwaaltjes als misselijk en gevoelige borsten pas met een week of 6 ongeveer, dus maak je niet al te druk en geniet lekker ervan!!!
    Veel liefs een trotse moeder

8. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik had bij mijn eerste zw ook geen kwaaltjes.. Als manlief nie gezegd had dat hij gedroomd had dat ik zw was, had ik ook geen test gedaan.

Geniet er dus van..

liefs,
    mamaT

9. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Hey,

Ik heb ook bijna nergens last van gelukkig.
    Alleen pijnlijke borsten en een soort van zenuwachtig gevoel in mijn maag. Alsof je heel erg zenuwachtig bent en daarvan niet kan eten, maar toch een beetje misselijk wordt van het lege gevoel, snappie ;)?
    Ik zou heel blij zijn als ik me goed zou voelen tijdens de zwangerschap, wil graag zo lang mogelijk mijn sport/hobby blijven beoefenen en dat gaat niet lekker als je misselijk bent.

Succes meiden.
    Liefs Wennepennie

10. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ik had de eerste 2 weken ook nergens last van. helemaal niets, vandaar dat ik ging testen :D.

Na 6 weken daarintegen :$, pfff ik ben sindsdien bijna iedere dag ziek geweest, nu alleen nog bij vlagen.

Dus.... het kan nog komen hoor! ;)

11. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hoihoi
    Hier nog zo eentje.
    Ik houd hout vast natuurlijk..maar voorlopig enkel pijnlijke borsten, af en toe een beetje ongipijn, puistjes die als sneeuw voor de zon verdwijnen en wat minder eetlust.
    Maar je hoort het meer dat het begint vanaf week 7-8
    Dadelijk ga ik sporten, de eerste keer sinds ik weet dat ik zwanger ben.
    Ik ga het vooral op de cardio oef houden want ik had eens ergens gelezen dat buikspieroef niet goed zijn nu..
    Zolang ik niet misselijk of moe ben ga ik het proberen te doen want ik heb ook wel sport nodig..
    Maar het maakt me enorm onzeker allemaal..voel me niet echt zwanger. Als ik dan lees wat er allemaal aan het gebeuren is daar vanbinnen, ik kan het me slecht voorstellen.
    Ook hier nog zoooo afwachten tot eerste echo op 5 oktober, we mogen pas om half 10 savonds bij de gyne ik weet nu al dat ik zooo nerveus ga zijn..
    Enne..proficiat hier aan de zwangere dames én ik duim voor diegenen die nog aan het aftellen zijn!
    groetjes,

12. Juth

Juth Lid

24 jun 2007
    15
    0
    0
    Ik weet niet of ik je gerust kan stellen, maar ik ben ook net zwanger en heb ook nog niet echt klachten. Eergister 's nachts wel misselijk geweest, maar gister en vandaag weer nergens last van. Tijdens mijn eerste zwangerschap ook niet veel klachten gehad.

Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Succes iig en ik duim voor je.

13. saraatje

saraatje Actief lid

14 apr 2009
    105
    0
    0
    Hoi,

Ik had dat bij deze ook in het begin.
    Het begon bij mij rond week 9,toen kreeg ik de eerste symptomen en dat werd geleidelijk aan erger.
    Ik heb hiervoor een mk gehad en maakte me doordat ik nu bij deze geen symptomen had in het begin ook meer zorgen of het allemaal wel goed zat.
    Ben nu in de 21e week en het gaat prima!Dus het zegt helemaal niets als je geen symptomen hebt,die kunnen gauw genoeg komen...
    Succes!

14. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Ik ben nu ruim 19 weken zwanger en ik moet eerlijk zeggen, afgezien van wat moeheid tijdens de warme dagen heb ik weinig tot geen last gehad van klachten. Soms wat pijn in mijn rug en af en toe wat kramp in mijn buik, maar verder niks! Geen last gehad van misselijkheid of verminderde eetlust, etc..

15. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Goed te lezen dat er zoveel vrouwen klachtenloos en toch zwanger zijn. Zit nu nog een paar dagen voor mijn NOD maar tot nu toe....niks! Normaal gesproken voel ik vanalles maar deze maand dus niets. Mijn borsten zijn iets wat gevoeliger maar dan moet ik er wel op drukken... Wordt vervolgd!

16. Bri

Bri Niet meer actief

Bij mij begonnen de klachten pas met 6, 7 weken. De hCG piek komt niet meteen, dus je hoeft niet meteen 'symptomen' te hebben. pas vanaf 6-7 weken zie je een duidelijke stijging, de piek zit nog een paar weken later.
    Sommige vrouwen krijgen helemaal nooit klachten, wat een geluksvogels zijn dat!

Het zegt dus niets over hoe je zwangerschap zich ontwikkelt. Gefeliciteerd en geniet van het klachtenloze leven!

17. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    hoi

ik ben ook zwanger ( 5w en 2 dagen) maar heb ook nauwelijks klachten.
    Af en toe een honger gevoel wat niet over gaat maar ook dat heb ik neit heel de tijd en ik ben iets moeier dan anders maar lang niet zo erg als bij mijn eerste zwangerschap.
    lastig he die onzekerheid

18. muisje1

muisje1 Lid

9 mrt 2007
    96
    0
    0
    ik heb ook weinig klachten. Ik heb ook een miskraam gehad en in februari ben ik gecurreteerd.
    Ik heb net zo als wennepennie zegt een zenuwachtig gevoel in de buik (van die buikpijn zeg maar) en had voor twee weken geleden last van de borsten. Het waren net ballonnen! en daar had ik voornamelijk snachts last van. Wat vlagen van misselijkheid (ook snachts) Ik heb al een paar dagen helemaal geen last van mijn borsten.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Yep hier nog een. Ik ben nu ruim 9 weken zwanger en heb heel weinig klachten gehad. Helemaal niet misselijk, niet overdreven moe, etc. Het enige wat ik heb zijn kleine kwaaltjes zoals veel dromen en soms last van mijn darmen. Dus maak je er niet teveel zorgen over. Ik heb ergens op internet gelezen, en dat vond ik wel geruststellend: sommigen hebben heel veel klachten, anderen helemaal niet, dat kan allemaal. Je moet je alleen zorgen gaan maken als je eerst heel veel klachten had en die ineens allemaal weg zijn.

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Mmhz ik ben ook reuze benieuwd. Me zus en nicht kregen beiden na 4/5 weekenden klachten zoals gevoelige borsten en gevoel met vlagen. Zij waren ook direct meteen raak dus hoop op hetzelfde:D Alleen is mijn cyclus erg onvoorspelbaar dus zal veel klussen worden en mijn partner vond dat toen ik me eisprong voelde het te voor de hand liggen. Dus volgende maand houd ik mijn mondje dicht:p Of ik heb toch geluk gehad met de klusbeurt van voor mijn eisprong:D

Deel Deze Pagina