Goh, wat grappig om jullie berichten te lezen. Erg herkenbaar...... Bij mij is de zwangerschap nog priller en ik maak me ook druk omdat ik nog niet zoveel voel. Heb gelukkig afgelopen dinsdag een bloedtest laten doen en daaruit bleek dat de HCG waarde prima was. Ik heb wat gevoeligere tepels en denk dat m'n borsten ietsje voller aanvoelen. Gisteravond toen ik naar bed ging voelde ik tot mijn schrik dat mijn borsten niet meer gevoelig waren....... Ik dacht meteen het ergste omdat ik in mei een miskraam heb gehad en dat begon ook op deze manier. Maarja, nu voel ik m'n borsten weer. Best wel zenuwslopend de eerste periode van je zwangerschap. Ik wil het zo graag en ben tegelijkertijd ook zo bang dat het misgaat...... Succes allemaal Liefs Lisacar
Hoi hier ook weinig symptomen. Gister wel super duidelijk posi getest en ook ter bevestiging een cb digi gedaan. Gaf aan zwanger 2-3 dus was toch echt wel waar. Ook ik heb een mk gehad in juli(spontaan met 6 wk) dus een super spannende tijd. Alleen kleine symptomen zoals: grotere pijnlijke borsten en af en toe een soort ongi gevoel in mijn buik. Kan pas lekker gaan genieten na een goeie echo denk ik. Groetjes
Hallo.. Wat fijn dit onderwerp! Ik heb vrijwel nergens last van en maakte me al wat zorgen. Maar ik zie dat ook jullie niet veel symptomen hebben. Hier alleen wat last van ongi pijn en zere borsten. En net als een paar hier duidelijk positief getest! Inderdaad als we de eerste echo hebben gehad kun je pas echt genieten en zien dat het echt zo is! Veel succes met jullie zwangerschap en geniet ervan. Liefs, Sensa