Hallo, Ik ben ong 6a7weken zwanger(geteld van laatste dag menstruatie) en heb ontzettend last van me buik. Al een hele week! Het zijn echt steken en weeig gevoel over mijn hele buik, dus niet altijd in mijn onderbuik soms ook tegen mijn ribben aan.. Heeft iemand hier ook last van? Ik maak me erg zorgen en heb dit bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet gehad? Ook heb ik geen last van mijn borsten terwijl dat bij de 1e al had toen ik denk 3 weken was.
Ik heb het tijdens deze zwangerschap vanaf de eisprong gehad Zo erg zelfs dat ik 's middags in bed ging liggen omdat ik niet meer kon staan of lopen ... Ik had dan ook veel afscheiding dus mijn bm was achteraf hard aan het werken denk ik Afgelopen weekend weer veel buikpijn en last van de darmen gehad ( groei van de bm ) Ik zou me niet te veel zorgen maken En anders even contact opnemen met ha/vk/gyn Succes !
ik heb het ook, maar bij mij is het net een menstruatie buikpijn. Heel vervelend en best een beetje eng. @Wilma, weet je bij 13 weken zwangerschap al het geslacht? Wauw!
Jaa bij mij ook wel maar vind soms raar dat het bij me ribben zit! En ik word er ook bang van en ga gelijk aan nare dingen denken!!.. Hoop dat het allemaal goed zit.
Als het écht flink pijn doet moet je direct contact opnemen met je VK/gyn. Of als je je echt heel erg ongerust maakt. Ik had bij mijn tweede zwangerschap één avond buikpijn, leek op bandenpijn. Ben met een kruik op bed gaan liggen en de volgende ochtend was het over. Het was niet heel heftig, maar bij de termijnecho bleek dus dat ik wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had.
Ik weet niet hoeveel pijn het doet, maar ik had in die weken ook soort last van menstruatiepijn, maar dat gaat vanzelf weer over na een paar weken.