Hier ook geen klachten.. alleen gevoelige borsten en rommelende darmen! Fijn als dat zo blijft.. maar maakt je ook wat onzeker omdat je niks voelt..
Ja erg he die onzekerheid. Ik voel al bijna 3 dagen niks meer. En dan krijg ik een golf van misselijkheid en dan is hij weer weg, gisterenavond stond ik van de bank, ik lag een tijdje. En toen voelde ik mijn borsten pijn doen, dacht yes!!! En even later was het weer weg. Ik word af en toe gek van mezelf haha, ik denk dan weleens als je wat voelt dan is het goed, voel je niks dan... maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. 16 mei heb ik de eerste echo, heel spannend! Het wachten duurt lang haha, als het goed is ben ik dan 7 weken.
O, dat is vandaag al Nicolet! Hopelijk heb je een mooie echo gehad en ben je wat meer gerustgesteld over geen/weinig symptomen
Hoi dames, Net terug van de uitwendige echo 6w en 2 dagen gaf ze aan. Ze zette het apparaat op me buik en direct zei ze, ik zie al wat bewegen, er is hartactie. Dus ben helemaal blij. Over 4 weken dan kom ik terug. Hoe was de echo bij jullie?
Gefeliciteerd Prisjuh!! Ik heb vandaag een spoedecho gehad. Gisteravond ineens heftig bloedverlies en krampen. Ik was er echt van overtuigd dat het weer mis ging en was helemaal van de kaart. Maar vanochtend was het bloedverlies ineens weer weg. Om 13.00 mocht ik langskomen voor een echo en toen zag ik een kloppend hartje!! Echt ongelooflijk. Garanties zijn er niet, maar voor nu ben ik zoooo opgelucht. Volgens de echo zou ik 6wk en 4 of 5dg zijn.
Hey Lara, Gelukkig dat alles goed zat met de echo! Hoop dat het nu nog steeds goed met je gaat en je ondertussen geen bloed hebt verloren. We zijn dus allebei ongeveer even ver!
Geen bloedverlies en krampen meer gehad: begin er langzaam weer wat vertrouwen in te krijgen Ik begin trouwens nu wel goed misselijk te worden en doodmoe. Maar ik ben er eigenlijk alleen maar blij mee