Geen zorgen hoor! Ik had in het begin ook nergens last van. Pas met 8-10 weken begon bij mij het spugen. En zelfs dat gebeurt niet bij iedereen niet.... Ik ken best wat mensen die helemaal niet hebben gespuugd of misselijk waren! Geniet lekker van je zwangerschap! Ik kan me goed voorstellen dat je er bezorgd om bent, maar echt. Zodra je wel last gaat krijgen verlang te terug naar die periode zonder kwaaltjes
dat misselijke s ochtends lijkt bij mij wel weer af te zakken. sinds 2 dagen is het een stuk minder, ik kan tenminste weer fatsoendelijk brood eten. vind ik eerlijk gezegt wel net zo fijn hoor
Bij mij waren het geen overduidelijke symptomen (achteraf gezien alles bij elkaar weer wel) maar niet het ge-eikte wat de meesten hebben zoals spugen enzo. Bij mij uitte het zich in sochtends wakker worden met een soort van hongerig gevoel. At ik dan niks, kreeg ik kokhalsneigingen. Ook kleine veranderingen kwa eetgedrag. Eten dat ik normaliter zo goed als nooit at, kreeg ik ineens heeel veel trek in, zoals pizza,ontbijtspek en koekjes/donuts met chocola. Af en toe wat steekjes in 1 van de borsten en steekjes in het hoofd. De lucht van mn deodorant was ineens te sterk en ook het poetsen van mn tanden/tong bracht ineens kokhalsneigingen met zich mee. De hele zwangerschap tot nu toe maar 2 keer boven de wc gehangen en dat kwam door bezorgd eten wat niet goed bereid bleek te zijn. Het ligt dus geheel aan de persoon zelf en kan ook per zwangerschap verschillen. Gelukkig heb ik het gestel van mn ma, die heeft ook niet boven de pot gehangen toen ze zwanger was van mij. Succes!
sssssst niet te hard roepen ,ik riep bij 10 weken ik voel me super 3 uur later hing ik spugend boven de wc en nu nog af en toe dus wat nog niet is kan nog komen en anders wilt het nog niks over je zwangerschap zegen