HoiHoi Ik heb pcos en ben niet met kids bezig. Net 15 maand een nieuwe relatie. Ben niet aan de pil ( kon ik niet tegen) en we gebruiken geen voorbehoedsmiddel. Hij gaat zeg maar voor het zingen de kerk uit. Maar nu is mijn vraag, mijn menstruatie zit gemiddeld elke x 6 weken tussen. Maar nu is het al bijna 11 weken geleden, heb verder geen klachten, soms wel het gevoel ongi te worden, maar gebeurd niks. K heb test gedaan en daar lijkt nu iets vaags op te zien te zijn, maar zo in felle licht niet. Iemand die weet wat dit betekend? Moet je eerste zwangerschapssymptomen hebben om zwanger te zijn? Heel graag jullie reactie
Mijn zwangerschaps symtomen waren eerste weken ook ongesteldheids krampen maar was toch echt zwanger Neem anders n kruidvat test, die zijn heel precies en goedkoop.
Owkee dank je wel, misschien moet ik dat maar doen. K heb inderdaad steeds druk, soms steken in me liezen/onderbuik. Verder eigenlijk geen klachten
Kan duiden op zwangerschap, kan ook duiden op andere 'verstoring'. De test zou op zich wel echt positief moeten zijn als je inmiddels 5 weken 'overtijd' bent. Kruidvattest is inderdaad het meest accuraat.
Als ik foto maak, zie je niks. Je moet echt heel goed kijken. Ik weet dat me moeder ook altijd erg laat testte, bij mij testte ze pas na 3 maand positief. Tis wel erg irritant om steeds die druk te voelen, alsof je blaas vol zit. Verder niet. We zien wel, al ben ik die onzekerheid wel een beetje zat..
Symptomen hoef je helemaal niet te hebben. De een heeft ze heel sterk, de ander merkt helemaal niets. Bij zo'n test is het over het algemeen: een streepje is een streepje. Als er geen zwangerschapshormoon in je urine aanwezig is, zie je helemaal niets. Dus ik zou het goed in de gaten houden, en over een paar dagen opnieuw testen. En anders naar de huisarts, die hebben veel gevoeligere testen.
Ik heb de eerste weken geen enkele symtomen gehad. De enige indicatie was, niet ongi en we waren aan t klussen. Heb de eerste weken tot de echo ook echt iedere dag gedacht dat het niet goed zat. De kruidvat testen hier ook als beste ervaren, dus koop die of naar je HA toe! Want als je niet zwanger bent duurt het uitblijven van de ongi nu best lang..