iedereen hier zou blij zijn als ie zwanger is , nou ik niet..... ik ben 3mnd geleden bevallen van onze 2e . nu ben ik aan de pil (cerazette) ivm met borstvoeding dit is een hele lichte pil . ik ben m in de 1e strip en dan in de eerste 2 weken 2x vergeten in de 3 of 4e week hebben we gemeenschap gehad want in de bij sluiter stond dat hij na 7 dagen veilig is als je m vergeet of als je ermee start. ben nu inmiddels al weer aan t einde van de 3e week van de 2e strip. volg je t nog ???? nu is t zo dat ik al 2 weken met vlagen ineens heel misselijk ben en ook hoofdpijn heb . zit m nu wel te knijpen eigenlijk denk dat ik morgen toch maar es een test ga halen . ga dit ook nog even bij anticonceptie neer zetten miss dat daar iemand nog ervaring heeft met deze pil en dat t miss wel een bijwerking is .
Hmmm niet slim om de pil te vergeten en daarna meteen onveilig sex te hebben. Heb er geen ervaring mee, zal voor je duimen dat je niet zwanger bent hahahahaha (dat is anders hihihi)
nou er stond in de bijsluiterals je m vergeten bent is ie tot 7 dagen daarna weer betrouwbaar . we hebben sex gehad na die 7 dagen !!!!maar omdat t een lichte pil is ... ik ben namelijk gelijk zwanger, iig bij mijn 2 kinderen wel
Tja het zou mogelijk kunnen zijn natuurlijk... ik zou idd testen... Ben je wel gewoon ongesteld geworden?... Of lees ik niet goed Met een test weet je het zeker dus ik zou zeker testen!
oh nee!! kan me voorstellen dat je daar nu nog niet echt aan moet denken.. aangezien je kleintje net 3 maanden is. Ik heb ook tijdens mn bv cerazette geslikt. Vond het helemaal niks, je moest hem echt goed op tijd innemen wil je dat hij betrouwbaar is... Mijn menstruatie kwam maar niet, en heb toen ook een testje gedaan.. NIET ZWANGER!! Moest er toen ook niet aan denken, ik kon met 10 weken pas weer een beetje normaal lopen ivm bekken.. :S Toen ik stopte met bv direct overgegaan op mijn oude pil... Ik zou meteen een testje doen. Ben je wel al ongesteld geweest na je bevalling of ook nog niet? Succes...
had die pil ook, maar dat kan idd van de pil komen *had zelfs de gekste dingen zoals wit vocht uit de tepels enz...
heb wel een ongi gehad na de zwangerschap en ben toen met die pik begionnen daarna niet meer omdat je m dus door moet slikken. wil toch zeker wel een jaar bv geven . ik weet niet of er nog iets anders is wat met bv mag . spiraaltje wil ik niet meer iig , die heb ik gehad en had altijd veel buikpijn met de eisprong. miss prikpil ???? ga dadelijk eerst een test halen iig en kijk daarna verder wat miss beter is aan anticonceptie
Wat een verhaal! Ben wel benieuwd hoor,kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten.. En heb je al getest?
Ik hoop voor jou dat het niet zo is, kan me voorstellen dat je eerst wil genieten van de kleine en je bv. Maar heb je al getest.
Oei, ik snap dat je niet (nu al) op een nieuwe zwangerschap zit te wachten... Dit vind ik wel een goede verwoording:
heb getest... zover ik kan zien is ie negatief. heb wel ff zitte turen of ik echt niks zie hahaha wel een opluchting , zal die misselijkheid toch van de pil komen of te snel getest hihi nou heb er nog 1 als ik volgende week nog misselijk ben doe ik m dan nog wel een x . vandaag iig nog niet misselijk geweest maar tis steeds aan de eind van de middag of begin van de avond ...
@ happymama ik weet niet of je mijn berichtje hebt gelezen maar ik zit met hetzelfde probleem!! mijn dochtertje ook 3 maandjes nu en ik ben hondsberoerd en alle klachten van toen ik zwanger was van me dochter heb ik nu weer nu ook 3x nega getest maar volgende week moet ik ongi worden als ik dat niet word weet ik genoeg maar o jee veelste snel en mijn contract word niet verlengt volgende maand dus word spannend!! jij succes !!!!
heb geen berichtje gehad !!! maare ik word eigenlijk niet ongi moet de cerazette doorslikken of ik zou moeten stoppen en de eerste dag van ongi weer beginnen . de pil is nu iig niet veilig heb vorige week antibeotica gehad . iig hebben we nu geen sex haha da durf ik niet ....
Ik voelde me 'zwanger' met Cerazette, maar was het echt niet. Ben er na een maand alweer mee gestopt en we hebben toen maar een tijd met condooms gehannest. Ik had trouwens tot 18 maanden na de bevalling geen tot weinig cyclus met bv (wel heel lichte menstr. na 10 mnd).
Sorry , moest wel even lachten om dit tikfoutje. Maar ik hoop voor je dat je niet zwanger bent als je dat niet wilt.