GEEN SYMPTOMEN?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by nienke80, May 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nienke80

nienke80 Actief lid

May 23, 2007
    165
    0
    0
    Hallo
    Ik ben 5 weken zwanger,ik weet het echt heel pril nog. Maar ik lees van zoveel mensen dat ze al allerlei symptomen hebben. Ik heb dat bijna niet behalve af en toe zere borsten(maar dat verdwijnt ook weer net zo snel).
    Ben zo bang dat het niet goed zit. Volgende week heb ik al een echo gelukkig, maar het word wel een lange week denk ik. Wie heeft er ook bijna of geen klachten gehad in het begin?
    Groetjes

2. HeMa

HeMa Actief lid

May 24, 2007
    136
    0
    0
    Er zijn vrouwen die echt geen enkele kwaal hebben.
    De 1 heeft veel de ander maar 1 en ook genoeg die nergens last van hebben.

Ikzelf heb wel een paar kwaaltjes.
    Ik kan mij voorsteleln dat je het eng vind maar het is niet noodzakelijk om ergens last van te hebben :)

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Hier iemand die nog steeeeeds geen kwaaltjes symptomen klachten heeft soms zou ik bijna vergeten dat ik heerlijk zwanger ben!

niets om je druk over te maken dus :)

4. nienke80

nienke80 Actief lid

May 23, 2007
    165
    0
    0
    Hoi HeMa en zomaar,
    Dank je voor jullie antwoord, gelukkig ben ik inderdaad niet de enige die niets voelt, maar het maakt zo onzeker, ik zal blij zijn dat ik die 12 wkn voorbij ben, ook al heb je dan nog geen enkele zekerheid. Ik kan niets anders dan rustig afwachten en ik hoop dat ik na de echo echt kan gaan genieten.
    Groetjes

5. sanneke

sanneke VIP lid

Feb 3, 2006
    5,476
    0
    0
    hoi hoi,
    ja om gek van te worden he! ik had hetzelfde in de eerste 8 weken ofzo. Nu wel wat moeier en heb de laatste week echt weinig energie, maar dat wisselt ook per moment van de dag. Ove rhet algemeen voel ik me niet zo heel erg zwanger, maar heb gister een prachtige echo gehad en ben helemaal gerustgesteld.

in het begin was ik ook heel onzeker, ook omdat het nog zo verschrikkelijk lang zou duren voor ik een echo had en in het begin ben je er elk moment van de dag nog mee bezig (had ik tenminste). Dat is nu wel wat minder geworden en dan gaat de tijd ook sneller.

Fijn voor je dat je al een echo hebt gehad. Hopelijk kun je ervan genieten! Enne... als je even een poosje hier leest en zoekt zul je ontzettend veel mensen tegenkomen die ook errug weinig voelen.

liefs sanneke

6. ma21

ma21 Lid

May 8, 2007
    52
    0
    0
    ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook nergens last van gehad, ik merkte alleen dat mijn bh`s niet meer paste.

groetjes, Maaike

7. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik heb mijn hele zwangerschap nergens last van gehad, ik ben zelfs niet 1 keer misselijk geweest.
    In het begin iets sneller moe, maar dat was het dan wel.
    Nu aan het eind krijg ik pas wat kleine klachtjes.
    Symptomen zeggen dus helemaal niks over de zwangerschap!

Groetjes, Anakin.

8. augustus

augustus Niet meer actief

Bij mij begonnen de kwaaltjes vanaf week 6,

9. Moonie

Moonie Fanatiek lid

Oct 19, 2006
    1,070
    0
    0
    Ik had hetzelfde toen ik 5 weken was. Maar een week daarna hing ik ineens boven de wc en ben 's ochtends lekker misselijk.
    Dus wat niet is kan nog komen ;)

10. nienke80

nienke80 Actief lid

May 23, 2007
    165
    0
    0
    Hoi Hoi
    Wat ben ik blij om te lezen dat er meerdere zijn die niets voelen. Ik moet ook maar zo denken als ik niets voel zal het allemaal wel goed zitten, maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan hihi.
    Jullie allemaal een fijne zwangerschap gewenst.
    Groetjes

11. sarai

sarai Actief lid

May 8, 2007
    308
    0
    0
    student/moeder van 2 kids
    velp
    hoi hoi
    ik had dat ook bij mijn eerste zwangerschap nergens last van en heb heerlijk ervan genoten en heb nu een gezonde dochter van 8 ;)

12. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    nou bij mijn eerste zwangerschap was ik 3 maanden echt smorgens en savonds ziek. ging al om 9 uur savonds naar bed en wilde alleen maar slapen.
    bij mijn 2e zwangerschap helemaal niks! zelfs niet vermoeid.

13. Cassanie

Cassanie Niet meer actief

ik ben net 4 weken zwanger bij mij is het ook nog pril
    ik heb alleen pijn in mijn tepels en wat lichte pijn in mijn borsten.
    verder heb ik nog geen zwangerschapskwaaltjes die zullen nog wel komen denk ik hhaha. Had het van de week aan mijn schoonzus gevraag over zwangerschapskwaaltjes zij heeft tijdens haar 2 zwangerschappen helemaal nergens last van gehad

14. Hope2007

Hope2007 Lid

Feb 14, 2007
    63
    0
    0
    Hoi Nienke,

Ik voel ook niets bijzonders. Mijn borsten zijn inderdaad een beetje gevoelig en meer heb ik ook niet.

Dus waarschijnlijk is het bij iedereen anders

groetjes

Share This Page