Geen symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Princess, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princess

    Princess Actief lid

    Kan dat? Ben nu 4 weken zwanger en heb nergens last van. Zelfs niet van mijn borsten. Wie heeft dit nog? Mijn nicht vond het heel raar dat ik zelfs geen zeker borsten heb... ze jaagt me schrik aan!
     
  2. augustus

    augustus Niet meer actief

    ik kreeg pas klachten bij 6 weken...Dus het kan nog komen
     
  3. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ...en ik ben inmiddels ruim 7 weken en heb nog steeds nergens last van.. Maar afgelopen week wel een kloppend hartje op de echo gezien! wil dus niets zeggen meid!
     
  4. Amsy

    Amsy Bekend lid

    8 jun 2007
    559
    0
    0
    De eerste 2 weken nadat ik positief testte had ik ook zo goed als geen klachten. Ik liep zelfs nog om de dag 5 km hard. Nou, eerlijk, daar kan ik nu de puf niet meer voor opbrengen. Ik zou zeggen, geniet lekker van de goede weken, want soms komen er ook slechte weken met moeheid en misselijkheid.
     
  5. Princess

    Princess Actief lid

    Ze jaagt me echt schrik aan. Dat mijn "vruchtje" niet zou groeien en bla bla bla...
    En ze is dan zelf bijna 3 maanden zwanger hé...
     
  6. wens3

    wens3 Fanatiek lid

    29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Geniet ervan zolang je je goed voelt meid!
     
  7. Amsy

    Amsy Bekend lid

    8 jun 2007
    559
    0
    0
    Nou, da's echt raar van haar, dat kan ze helemaal niet weten. Echt hoor, laat je geen gekkigheid aanpraten, gewoon genieten, en als je over een week of 2-3 echt heel onzeker bent kan je proberen met 6 weken een echo te krijgen. Ze kunnen dan al hartactie zien, maar geloof me, niet iedereen heeft symptomen. Mijn beste vriendin is net bevallen van een zoon, en die heeft de hele zwangerschap geen klachten gehad, dus het kan echt, het is maar net hoe je lichaam met de hormonen omgaat, en misschien ben jij niet zo ziekelijk aangelegd als je nicht ;)
     
  8. Barbabintje

    Barbabintje Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Het verschilt zo per persoon. De ene heeft vanaf de bevruchting symptomen, bij de ander komt het later of zelf helemaal niet. Kortom, het wil helemaal niets zeggen! Soms is het prettig om te vergelijken met andere zwangeren, maar soms word je er alleen maar meer onzeker van.

    Probeer er gewoon van te genieten hoe het komt!
     
  9. fleerpje

    fleerpje Actief lid

    26 jun 2007
    309
    0
    0
    ideaal toch, geen klachten?

    Maar kan me voorstellen dat het je onzeker maakt, maar ik teken er voor!
     
  10. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb ook geen zere borsten! Ik ben alleen wat meer moe en heb last van brandend maagzuur ;)
     
  11. Princess

    Princess Actief lid

    Ik vind het erg dat ze zoiets zegt. Allé, dat mijn vruchtje niet groeit.
    Ik krijg haar woorden niet mijn hoofd...
     
  12. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vind het eigenlijk best gemeen om zoiets te zeggen tegen iemand die net in verwachting is...
     
  13. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    gemeen, lomp en onbehouden... tss
     
  14. Princess

    Princess Actief lid

    't is heel gemeen ja...
    Nog steeds geen symptomen hier...
     
  15. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ik heb ook geen symptomen,
    soma zou je willen dat dit wel zo was want
    dan wordt het toch een beetje echter... ;)
     
  16. Maanlicht

    Maanlicht Lid

    3 nov 2006
    82
    0
    0
    Wat raar nu om zoiets te zeggen. [-X

    Ik heb tot nu toe buiten extreme vermoeidheid ook nog geen last van kwaaltjes. Ik ben er ook wel iets onzeker door maar zoals al gezegd, het wil absoluut niet zeggen dat er iets mis is!
     
  17. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Hoi

    Allereerst natuurlijk gefeliciteerd!
    Mijn mams vertelde mij van de week dat zij bij al haar zwangerschappen in de eerste maanden totaal een symptomen of klachten had. Ze was niet misselijk, had geen pijnlijke borsten of wat dan ook. Bij haar eerste kindje (ik :p) was ze overtijd en ging ze naar de dokter om een test te laten doen (toen had je nog geen zelftesten). Daar kwam niets uit en volgens de dokter was ze niet zwanger. Toen ze de maand daarop nog niet ongesteld was en haar menstruatie dus al 2 maanden ongeveer (want ze had net als ik een onregelmatige cyclus) uitgebleven was, ging ze maar weer naar de dokter. En toen bleek dat ze wel zwanger was :D Dus het is bij iedereen verschillend!
    Laat je niets aanpraten door anderen (ik weet het, is moeilijk) en geniet ervan!
     
  18. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Totaal geen bedoelde ik...
     
  19. Marit80

    Marit80 Actief lid

    10 jul 2006
    220
    7
    18
    Ha meiden,
    Ik heb heel de zwangerschap EN bevalling fluitend doorlopen... Op het einde alleen wat last van maagzuur en dikke voeten, verders nix! Niet misselijk, niet moe, geen buikpijn, rugpijn, bandenpijn.... Nix, nakkes, nada. En mijn meisje is toch echt kerngezond. Sommige mensen hebben gewoon geluk ;).
    Maar ik snap de onzekerheid, dat had ik ook in het begin (had vlak ervoor 2 miskramen gehad)... Nergens voor nodig. En met de groei heeft het helemaal niets te maken, ik kreeg een ruime 8 ponder van 55 cm........
    Probeer ervan te genieten!
    xxx Marit
     
  20. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hoi,
    hier nog iemand die nergens last van heeft gehad vanaf het begin!
    Ja, af en toe wat zere tepels, beetje moeier, vaker plassen enz. Maar niet noemenswaardig.
    Laat je niks aanpraten hoor! je kan al onzeker genoeg worden van je eigen gedachten. Als iemand anders zich er nog tegenaan bemoeit, wordt het er alleen maar erger op.
    Als je via de zoekfunctie kijkt, zul je zien dat er heeeeeeeeeeeeel veel meiden zijn die nergens last van hebben! (en helaas ook die heeeeeeeel veel last hebben)
    Geniet van je zwangerschap en voor je het weet ben je opeens over de 3 maanden heen! Bij mij duurden alleen de eerste weken lang, nu vliegt het!
    Groetjes Sanneke
     

Deel Deze Pagina