Geen symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Princess, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn1980babyboy

    Lynn1980babyboy Actief lid

    14 jul 2007
    113
    0
    0
    comm. medew. + danseres
    Heemskerk
    Hai meiden,

    ik ben nu ruim 25 weken zwanger maar heb behalve pijnlijke borsten de eerste weken helemaal nergens last van. Ik geef gewoon mijn danslessen nog en geniet eigenlijk van het feit dat ik kwaaltjesvrij ben, hi hi.

    Ik zou me er niet druk om maken en genieten van het feit dat je niet dagelijks boven de pot hangt. ;)

    Groetjes,
    Lynn
     
  2. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik had ook geen klachten in het begin. Later kreeg ik er een beetje vermoeidheid bij, maar eigenlijk mag dat ook geen naam hebben. Alles was goed op de echo! Dus maak je geen zorgen!
     
  3. Femmes

    Femmes Actief lid

    19 jun 2007
    348
    0
    0
    hoi!

    Maak je niet druk hoor, om wat een ander zegt. Het is echt niet te vergelijken. Ik ben ook zo'n muts zonder klachten en vraag ook bij iedere vriendin na wat voor klachten zij hadden. (ben echt de laatste zwangere in de rij...) De 1 was kotsmisselijk, maar de meesten hadden toch echt nauwelijks klachten. Zelf heb ik vanaf 's-middags wat last van vermoeidheid en mijn tepels zien er anders uit. Verder mag ik volgens mij van geluk spreken. en jij dus ook! Bij 5 weken is bij mij al hartactie gezien, morgen 2e echo bij 8 weken, ik ga ervan uit dat alles goed is. Maar spannend is het zeker.

    Joh, maak je niet druk, probeer er zoveel mogelijk van te genieten!

    liefs
     
  4. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Hee meis! Ik heb precies hetzelfde als wat jij hebt en ook ik maak me er een beetje zorgen om. Als ik nou maar 1 tekentje zou hebben waaruit zou blijken dat ik zwanger ben, zou ik het al goed vinden, maar helaas. Ik heb net als jij nergens last van. Het is misschien ook wel een cliché dat je misselijk moet zijn en ineens meloenen van borsten moet krijgen? Je bent in ieder geval niet de enige. Ik ben nu bijna 5 weken zwanger. Wie weet komen de kwaaltjes nog en verlang je terug naar die eerste weken waarin je je nog zo fit voelde. Haha!

    Flientje
     
  5. Princess

    Princess Actief lid

    Ik heb dus nog steeds geen symptomen. Op vakantie heb ik 1 dag pijnlijke borsten gehad, maar dat was het dan ook.

    10/08 eerste bezoek aan de gyn, ben benieuwd.
     
  6. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik heb juist te veel symptomen :) Het enige wat ik (nog?) niet heb, is pijn aan mijn borsten, maar verder voel ik wel een beetje heel veel om nog maar 4 w en 5 d ver te zijn :)
     

Deel Deze Pagina