Hoi Dames, ik wil jullie heel graag even een vraag stellen. Ik ben nu om en nabij 6 weken zwanger, en sinds gister af en toe wat streepjes roze (bloed?) bij afvegen wat vermengd is met afscheiding. Nu heb ik vanmiddag de vk gebeld en heb daar ook een echo gehad en er was gelukkig hartactie te zien. Maar toch ben ik een beetje bang. Af en toe zeurt het ook bij mijn baarmoeder. Is dit voor iemand herkenbaar? Alvast bedankt! Liefs, Renske
Ik snap je zorgen, had het bij de zwangerschap van mijn zoontje ook. Heb het de hele zwangerschap gehad. Ook een vroege echo gehad en daarop zagen we toen ook een hartje kloppen en ik heb verder een goede zwangerschap gehad. Het hoeft dus echt niets te betekenen, maar je schrikt je helemaal wezenloos. Fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien.
Hoi Wintersun, fijn dat je zo snel reageert! Ja je schrikt je rot, hart zat in mijn keel. Heb dit namelijk bij mijn dochter nooit gehad. En 't is ook echt zo minimaal, maar toch. Was ook wel heel blij vanmiddag dat er hartactie te zien was, stelt je toch meer gerust.
Ik heb het nu een beetje andersom, ben nu ook zo'n 6 weken zwanger en ik maak me juist weer zorgen omdat ik nog geen bloed heb gezien vk zou me waarschijnlijk voor gek verklaren. Maar ik ben het zo gewend uit mijn vorige zwangerschap.
Haha ohja, dat kan ook inderdaad!! Grappig dat je je daar druk om maakt! Maar ze zullen je inderdaad voor gek verklaren hihi! Maar is een zeurderig gevoel in je onderbuik ook herkenbaar dan? Niet de hele tijd maar met vlagen.
Ja dat heb ik ook. Gister op mijn werk de hele dag buikpijn gehad, maakte me echt een beetje zorgen, kom thuis, doe mijn broek los en de buikpijn was weg en mijn buik enorm opgeblazen. Maar goed die zeurderige pijnen vind ik niet zo erg vergeleken met de enorme misselijkheid die ik heb, kan er amper mee functioneren, en niets lijkt er tegen te helpen. Maar hey, het is voor een goed doel he
Haha ja zo is dat! Maar fijn dat ik niet de enige ben. Maak me er inderdaad wel een beetje zorgen om! Misselijk..pff heb ik gelukkig totaal geen last van. Vorige keer ook niet overigens. Zou zo ook niet weten wat helpt jammer genoeg! Heb alleen last van plassen en mn borsten als ik erop druk, maar niet dat ze op springen staan haha! Maar inderdaad...voor een goed doel!
Ik heb dat ook! Nu 6 weken zwanger, eerste zwangerschap en schrik elke keer weer onwijs van de roze gloed. Heb t bij de innesteling gehad en nu vorige week en deze week ook weer. Heb vorige week nog ene test gedaan om te zien of het nog goed zat, over 2 weken echo. Hopelijk gaat alles goed. Het is echt zenuwslopend! Zijn jullie ook erg moe deze weken?
Ja ik ben sinds deze week enorm moe. Lig elke avond rond 21.30 op bed!! Verder gelukkig nu al 3 dagen geen bloed meer gehad, hopen dat het bij jou ook snel over gaat.
Ook ik heb het gehad...en bij mij zelfs niet eens een beetje maar ik verloor op een gegeven moment echt helderrood bloed en zo nu en dan wat stolsels. Ook mijn kleine boefje is gelukkig blijven zitten! Koppie op meid! Ik duim voor je!
Wauw, dat zal onwijs spannend geweest zijn! Ja het is bij mij echt meer rozig slijm, soms slijm met een 'streepje' bloed erin...maar tot nu toe alles goed dus hoop dat dit ook zo blijft!