Hoi beste dames, ik zit nu in mn 6de zwangerschapsweek (5 weken en 2 dagen) <3 en heb sinds ik weet dat ik zwanger ben bloedinkjes.elke dag! heb al n bloedtest gedaan bij mn huisarts maar ik heb nu ook een echo aangevraagd. ik kan echter pas 10 april om zeker te weten dat ze het hartje kunnen horen kloppen. ik ben tot overmaat van ramp al 3 dagen heel ziek veel hoesten tot ik er bij neerviel en gister heel veel rugpijn en steken in mnbuik ik dacht echt, dit is nu het einde,... ik dacht ik deel mn verhaal met jullie misschien herkent iemand dit . voor de rest heb ik nog geen klachten alleen wat moe maarja ben ook ziek dus. en vaker plassen maarja ben zo'n stresskipje en ben erg bang voor de echo. groetjes en sunny sunday bibby
Hi Bibby, Ik herken je verhaal gedeeltelijk. Ik had een behoorlijke bloeding bij 5,3 weken. Ik mocht van de verloskundige Bellen voor een echo voor een week later. De telefoniste vond het zo vervelend dat ik een week moest wachten dat ik direct terrecht kon. Bij de echo zag het er goed uit. Maar garantie tot aan de deur. Inmiddels ben ik 6 maanden zwanger. Bij mij is het goed gegaan. Maar dat is bij iedere zwangerschap natuurlijk anders. Er is nu nog van alles mogelijk op die termijn. Ik weet hoe onzeker dat is. Ik ga voor je duimen meid! En hopen op een mooie echo.
Hoi Bibby, Ik heb zelf bloedingen gehad van week 5 t/m week 13. En nu af en toe nog steeds bruin. Maar dat geeft natuurlijk geen garantie. Bloed is altijd een reden om je vk te bellen. En ik zou aandringen op een eerdere echo. Ze zijn er ook om je gerust te stellen. Heel veel sterkte, meid!!!!!
Hier bloedingen van week 11 tot week 17 gehad. Ook wel krampen, stolsels en later dan weer bruin, tot de volgende bloeding weer kwam. Bij extra onderzoek door gynaecoloog kwam er niks uit waardoor het zou kunnen komen. Opeens was het over. Nergens last van gehad verder. Ik moest wel iedere keer de verloskundige bellen, en zij stelde me dan gerust met echo of dopler.
Ah bah, dan word je zo hard van je roze wolk getrokken Bij mij is bloed altijd mis geweest, maar dat hoeft echt niet zo te zijn. Het kan 2 kanten opgaan. Héél veel sterkte en ik hoop op een mooie en goede zwangerschap voor je!