Ik heb dus echt PRECIES hetzelfde haha. Ik verlang ook bijna na het moment dat ik EIN-DE-LIJK eens misselijk ga worden.. Natuurlijk denk ik hier wel anders over als het eenmaal zo ver is haha. Ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger maar buiten de pijnlijke borsten nergens last van nog
Ik begrijp helemaal hoe je je voelt... Ik heb de 5e t/m de 8e week mezelf zoooo beroerd gevoeld. Extreem moe, duizelig, overal pijntjes en nu in de 9e week is dat ineens minder. Terwijl iedereen juist zegt vanaf de 8e week... Voel me er ook erg onzeker bij! Gelukkig heb ik al 2 hele mooie echo's gehad... Volgende week woensdag heb ik er weer 1... Kan niet wachten!
Hier ook niks alleen wat kraampjes en iets gevoelige tepels maar had ik ook na de eisprong werd alleen niet ongesteld vanmorgen getest en toch echt zwanger
Bij mijn zoontje had ik geen symptomen en nu eigelijk ook niet. Merk wel dat mijn lichaam sneller zeer doet maar verder weinig.
hier ook nergens last van, 4 echo's gehad, de kleine is gezond en heeft alles erop en eraan, lekker van genieten
ik ook geen symptomen gehad hoor, en wees er maar blij om, ik snap wel je onzekerheid maar t is een fabeltje wat ze zeggen over misselijkheid dat je dan genoeg hormomen aan maakt en als je niet misselijk bent niet. ik had alleen wat pijnlijke borsten, en erg moe int begin, nu ben ik intussen 11 weken zwanger en voel me super. ik ben er dol blij om dat ik nooit ziek ben geweest! mywish gefeliciteerd!
Super om te horen dat het toch kan ik heb wel last van krampjes recta onder en gevoelige borsten hoop ook dat hey zo blijft dankjewel Jij ook nog gefeliciteerd! Ben best bang maar dag helpt ook niet . Liefs
Hier iemand die ook erg onzeker was! Geen zwangerschapssymptomen! Ik kon niet geloven dat ik zwanger was. Ik was niet misselijk, had nergens last van en was er ook de hele dag mee bezig! Nu 22 week zwanger en nog steeds nergens last van! Niemand kan je onzekerheid wegnemen weet ik uit ervaring, maar probeer te genieten want het is zo voorbij!😄 Gefeliciteerd!
Fijn om te horen dat het ook goed kan gaan , Maar ik neem terug dat ij geen symptomen heb want slapen gaat moeilijk ik ben dood moe maar word 3 x per nacht wakker of omdat mijn borsyen pijn doen omdat ik erop lig of ik moet plassen en altijd rond de zelfde tijd nog nooit gehad hihi Ik probeer zeker te genieten zekerheid heb je nooit helaas Liefs
Heel herkenbaar! Ik was elke maand 'zwanger' (terwijl ik dat niet was).. Behalve toen ik echt zwanger raakte want toen had ik NERGENS last van.. Ook nooit geen kwaaltjes gehad verder.