Hoi dames de titel zegt het al ! Vannacht 3 x het bed uitgeweest want hade toch een menstruatie krampen. Maar zoals de vorige keer al niets te zien . Hebben meer meiden hier last van ?
Ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap heel lang gehad. Niks om je zorgen over te maken, volgens mij.
Ik ben morgen 17 weken en heb er soms nog last van. Tot week 14 best veel en vaak. Door 2 miskramen ook enorm panisch dat t misgaat en 100x per dag op het toilet "vegen" om te zien of er bloed zit.. ik bespreek het wel steeds met vk en dat maakt me wel rustig. Zij geeft aan dat het normaal is ivm groeien van je baarmoeder.
Ik heb er ook veel last van, en dat is extra spannend omdat ik de vorige keer een miskraam kreeg. Het hoort er gewoon bij Ik heb ook 1 nacht wakker gelegen van de pijn en word ook nog wel eens wakker 's ochtends omdat ik kramp heb. Vaak zakt het snel weer weg zodra ik aan de dag begin. Je zou bij twijfel altijd je VK kunnen bellen natuurlijk, daar zijn ze voor
Ik herken het ook. Heb het vaak snachts, denk steeds dat het mis gaat maar ben morgen 7 weken en tot nu toe geen bloed.
Ik ben nu 8.1 weken en ik herken het. Elke middag een paar uur en daarna is het weer weg. Ik vind het ook eng maar schijnt erbij te horen.
Ik heb dat de eerste 8 weken van de zwangerschap met regelmaat gehad en ook verder in de zwangerschap af en toe, dat is gewoon het groeien van je baarmoeder
Ik heb het sinds vandaag ook. In onderbuik en onderrug. Ik vind het doodeng! Ben zo bang dat het weer misgaat!
Ik ben net iets meer dan 5wkn en heb de krampen sinds gisteren. Heel opvallend. Ik houd in mijn achterhoofd dat het mis kan gaan. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik vind het allemaal heel spannend. Het voelt zeurend, alsof mijn menstruatie er aan zit te komen. Dat vind ik best een beetje eng. Ik weet het sinds een week en zit nog te wachten op een oproep van de gyn. Het is allemaal nog zo onwerkelijk en ik heb die bevestiging nodig dat het oke is. Het heeft namelijk vrij lang geduurd en daarom dacht ik dat het voor ons misschien niet spontaan zou lukken. Erg spannend allemaal en dus ook heel dubbel