Dag dames, ik voeg me hier even bij. Ik moet nog 3 dagen tot nod. Maar heb al een positieve test. nu wil ik dolgelukkig zijn en het aan mijn vriend vertellen, maar ik heb eigenlijk nergens last van. Tenminste ik weet niet of dit erbij hoort: -af en toe raar gevoel in maag maar niet echt misselijk -eerder lui dan moe -steeds vroeger wakker -af en toe pijn in bovenbenen/liezen -en met vlagen een soort zenuwachtig gevoel. Kan ik gelukkig zijn en het aan mijn vriend vertellen of moet ik wachten tot mijn nod voor we gaan genieten? Zal even een foto toevoegen.
niet raar hoor ik ben net zover als jou en nergens last van nog komt echt nog wel geloof me, over een paar weken hangen we misschien wel elke ochtend boven de pot
Ik heb helemaal nergens last van en ook niet gehad. Dat maakte me echt zo onzeker. Maar heb al 3 echos gehad en alles was goed! Het zegt helemaal niks!
Waarom kan je het nog niet vertellen ? Ik vind je test duidelijk hoor gewoon vertellen maar vertel erbij ik moet officieel nog 3 dagen wachten .. @ll wie wil er ruilen ben zo hondsberoerd geef alleen maar over terwijl er 3 weken geleden nog weinig aan de hand was geloof me het komt nog ., En als niet dan ben je een geluksvogel hihi begon vanaf 6+5
Pff wat ben ik jaloers op jou haha , ik moet zeggen met alle hormonen van het ziekenhuis had ik nooit iets blijkbaar is de één gevoeliger voor hcg dan de ander . Ben je nooit misselijk geweest dan? Vraag me af hoe dat kan je komt gewoon fluitend de zs door maarrruh wat nog niet is kan nog komen ook later in de zs .. Hihi nee hoor ik gun je het niet mijn moeder is ook nooit misselijk geweest vroeger wist ze niet eens dat ze in verwachting was alleen bleef haar menstruatie uit soms heeft ze nog gebloed bizar toch ..
Hier ook nog steeds rustig. Beetje moe, pijnlijke borsten en veel plassen. Maar het is nog vroeg. Ik zie ook bij veel dames dat symptomen pas in week 6 beginnen.
Hoi! Ik ben nieuw hier.. ik ben nu ook weer zwanger en ook haast geen symptome, met vlage gevoelige borsten maar die nemen soms ook af. Ik heb al een zoontje, ook.weinig symptomen en laatste keer een miskraam met 9 weken dus ben er nu wel bang voor..
Hier mag ik ook mijn handen samen vouwen qua symptomen. Bij de andere 2 zwangerschappen in het begin ook weinig klachten gehad. Alleen had ik bij de oudste vanaf 28 weken weeën gelukkig is ze blijven zitten tot 38 weken. De tweede is geboren met 30 weken omdat ik vanaf week 28 gebroken vliezen had. Nu de derde zwangerschap en met vlagen misselijk. Veel tussendoor eten. Ben knorrig maar daar blijft het gelukkig bij
Momenteel 4 weken maar me buik is ook niet harder ofzo en had wat steekjes en gerommel en dat is ineens weg..wie had dat ook en alles gewoon goed?
Dat geloof ik meteen maar helemaal niets voelen of symptomen die weg gaan is ook niet goed voor de zenuwen als ik wist dat het goed zou zitten dan zou ik je helemaal gelijk geven maar zou nu toch graag wat willen voelen na de mk
Een beetje. Dan jij iets van mijn misselijkheid. Zodat ik er iets minder last van heb. En ji ets meer symptomen?
Bij de 1e slechts 2 weken misselijk, later veel last van maagzuur. Maar alles goed en soepel tot 42+ weken. De 2e vanaf week 5 tot 4 maanden super misselijk. Vanaf 22 weken elke dag veel harde buiken en uiteindelijk met spoed gehaald met 39+4. En de 5e zwangerschap ( 2 miskramen gehad) ook bijna geen symptomen. Alleen grotere borsten. En angst voor een 3e miskraam. Heb gelukkig utrogestan gehad vorige week en hopen dat het nu wel goed gaat. Mag over 2 heeeeele lange weken een echo laten maken. Zo hopen dat we nu eindelijk wat goeds te zien krijgen. Ik merk ook dat ik er nog best 'afstandelijk' tegenover sta. Ik ben zo bang dat het weer niet goed is.
Hier ook niets gemerkt. Nu aan het einde last van fysieke kwalen, bekken enzo. Maar verder niets. Het is dat mijn bh 2 cups groter kon en dat ik halverwege de baby voelde
Nou hier ook nog steeds hetzelfde verhaal. Af en toe steken en gerommel. Het feit dat ik niet ongesteld wordt is vooralsnog het enige zekerheids gevoel wat ik heb.
Hier hetzelfde! Voel ook nog maar vrij weinig. Bij me eerste echt bandenpijn enz rond deze tijd maar goed is bij mij dus al wel opgerekt dus dat scheelt dat ik dan wat minder voel en me borsten gaan af en aan. Nog 1 maand wachten voor ik wat meer zekerheid heb